“Aiaiai”

Di Massimo Ristorante-Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 526 van 1.013 Restaurants in Gent
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi terras om te zitten, vlakbij het water.
Obers kunnen nauwelijks Nederlands of Engels. Op zich vind ik dat helemaal niet erg, maar ze drukten zich nogal vreemd uit. We begrepen niet veel van wat ze zeiden.
Een bestelling doorgeven ging nogal moeizaam.
Ik bestelde mosseltjes, mijn beste vriend bestelde steak. De mosseltjes waren niet lekker (had wat schrik om ze op te eten zelfs), de steak was OK, diepvriesfrietjes waren niet verkeerd. De drankjes bleven uit.
Toen we opnieuw naar onze drank vroegen aan een ober die aan ons tafeltje stond, nam die ober nogal nonchalant een mosselschelp met zijn vingers uit mijn frietpotje (hij mompelde iets dat ik de schelp niet in dat potje mocht leggen), en gooide de schelp naar de overkant van de tafel recht de mosselpot in. Mijn vriend en ik schrokken hier zodanig van dat we begonnen te lachen.
Wanneer de maître dan onze drankjes kwam brengen, klapte hij in zijn handen en zei “jaja lachen”.
Zéér vreemde mensen, die obers hier. Ik verwacht niet zoveel, ik weet dat als ik aan de Graslei iets kom eten, dat het nogal toeristisch en niet denderend zal zijn. Maar DIT is belachelijk ongehoord. Niet OK.
(En uiteindelijk was dit niet goedkoper dan elders: 23 euro voor steak, 25 euro voor mossels natuur.) En een hele hoop amateuristisch en onbeleefd gedoe.
Als dit het toerisme in België weergeeft: I’m ashamed to be a Belgian.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Linguini met 3 diepgevroren scampi, 4 kleine venusschelpen uit de diepvries en een 10tal smaakloze mosselen met kerstomaat maar was een gewone tomaat en harde basilicum voor 26,5€....oordeel zelf. Pizza primavera smaakloos met toefjes diepvriesspinazie...van miserie gekruide olie bij gevraagd

5 mei 2018 beoordeeld

aperitief ok, heb de lunch genomen met voorgerecht en hoofdgerecht: alles was heel lekker! Ik kom zeker terug naar dit gezellige restaurant met een heel vriendelijke bediening.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er voor de eerste keer geweest en het was top klasse een zeer goede bediening heel vriendelijk het eten was echt zeer lekker het was genieten wij komen zeker terug jullie hebben een
Klant bij

30 april 2018 beoordeeld

Zaterdagavond met 4 vriendinnen bij de Italiaan te graslei gaan dineren, ondanks de gezellige drukte en ook ondanks dat er iemand van hun team ziek was (werd ons verteld), werden we zeer goed ontvangen, lekkere mosselen voor 2 met een flesje wijn (Italiaanse chardonnay), pizza Sardegna en escolope v/d chef... TOP!
Afgesloten met een heerlijke koude limoncello & cappuccino.
Leuk adresje voor mensen die niet gehaast zijn, maar wij blijven terugkomen om de andere specialiteiten uit te proberen... caio!

Reizigers die Di Massimo Ristorante-Pizzeria bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Di Massimo Ristorante-Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!