“Uiteten”

Geclassificeerd als nr. 604 van 1.093 Restaurants in Gent
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurantje, vriendelijk personeel en lekker eten. Zeker een aanrader als je de stad eens komt bezoeken.

Datum van bezoek: september 2019

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen met 5 eten in de Faits Divers. Ikzelf vroeg een spaghetti vongole. Ik kreeg pasta met heel veel tomaten en 5 (!) schelpjes. 3 vrienden vroegen stoofvlees. Smaakte vooral naar bier, ipv naar lekkere saus. Een andere vriendin vroeg kaaskroketten met brood (duidelijk gevraagd), we kregen frieten.
Bediening verloopt stroef. We konden niet bij iedereen bestellen. Ze kwamen pas eten bestellen na 3x vragen. Drinken moesten we zelf iedere keer om vragen.
We komen hier niet meer terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 augustus 2019 beoordeeld

Na het opnemen van de bestelling hebben wij minstens een uur gewacht op ons eten. De bestelde broodjes vooraf hebben wij nooit gehad. Mijn vriend was de enige die zijn hoofdgerecht kreeg en nadat hij was uitgegeten had ik nog steeds niets. Mijn bestek werd zonder pardon weggehaald omdat zij ervan uit gingen dat ik al had gegeten. Uiteindelijk hebben wij zelf aangekaart dat mijn eten na 1,5 uur nog steeds niet was gebracht. Serveerster had als excuus dat zij alleen de bestellingen doorgeeft en ervan uitgaat dat het goed gaat. Nog nooit zulke slechte service gehad. Bij afrekenen geen korting gehad op het eten of iets dergelijks. Volle prijs betaald. Nooit meer!

31 juli 2019 beoordeeld

Na een dagje wandelen had ik best honger. Dit restaurant leek goed op het eerste zicht maar... De rib eye was verschikkelijk: doorstekt, slecht gebakken etc... de groentjes waren niet sappig en slap. Er is veel beter in de gentse binnenstad! Het personeel was wel vriendelijk, het enige wat ik hierover kan zeggen.

12 juli 2019 beoordeeld

Ik had die avond echt zin in een lekkere pizza. Mijn vriend bestelde pasta met zeevruchten. Tot onze verbazing kwam de pasta alleen... We hebben zeker nog een kleine 10 min. moeten wachten op de pizza.
Ontgoocheld bij allebei de borden. De zeevruchten waren echt koud (dus niet zomaar van het wachten). De kip op mijn pizza moest ik zoeken. En als ik die had gevonden, dan merkte ik dat er ook zeer weinig smaak in zat.
De pizza smaakte vooral naar kaas en tomatensaus, was niet krokant zoals het zou moeten zijn, was zelfs vaak verbrand, en zag er ook niet smakelijk uit... Naar grootte zeker ok! Daar kan ik niets over zeggen...
Daarna werd ons tafel ook niet opgeruimd, werd er niet gevraagd of we nog iets wilden, hebben we dus maar de rekening gevraagd...
Vroeger nog gaan eten en vond dat een aanrader, is nu veranderd en zou dit echt niet meer aanraden om te gaan! Ons zien ze daar alvast niet meer terug... Jammer...

Service ook allesbehalve... Ze stonden met 3 te draaien, geen enkel van hen had zin om te werken...Jammer, want dit is wel je uithangbord van je restaurant.

Reizigers die Faits Divers bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

Gent, Oost-Vlaanderen

In Faits Divers geweest? Deel je ervaringen!