“Heerlijk!”
Beoordeling van JACK Premium Burgers Gent

JACK Premium Burgers Gent
Geclassificeerd als nr. 131 van 891 Restaurants in Gent
Beschrijving: Jack is een hamburgerrestaurant. Een plek in het hart van de stad, waar je de lekkerste burgers kan eten in een gezellige, huiselijke sfeer. No-nonsense en snel. Op het menu staan Jackburgers: een 100% Charolais-rundsburger of biologische hazelnootburger in een geroosterd bagnatbroodje. Voor iedereen die passeert en lekker wil eten. Of het wil meenemen naar huis. That’s all JACK, welkom!
6 maart 2017 beoordeeld

Zin om lekker en vlug te eten? Ga dan zeker eens een overheerlijke burger eten bij Jack Gent of Kortrijk!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor JACK Premium Burgers Gent
Bekijk de nieuwste beoordelingen

2 maart 2017 beoordeeld

We aten hier heerlijke hamburgers. Rijkelijk en gezond belegd met veel groenten en heerlijke frietjes. Gezellig en trendy interieur. Toch iets anders dan andere fastfood restaurants...

Antwoord van management:Gereageerd 6 maart 2017

Hoi Carinne, bedankt voor je fijne reactie!

25 februari 2017 beoordeeld

Heel lekker en gevarieerd. Leuk idee. Ik ben ook al naar de andere zaak in Kortrijk geweest. Kom zeker terug !

Antwoord van management:Gereageerd 6 maart 2017

Top, tot snel! :)

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hebben ik JACK gevonden op Google Maps na een zware avond stappen. We hebben hier heerlijke burgers gegeten! Zelf had ik de Veggie Spicy Burger en dit was zeer lekker voor een vegetarische burger (: De zaak is leuk ingericht en het personeel was zeer vriendelijk! Ze hebben hier ook Wi-Fi dus je kan na het eten rustig uitbuiken.

16 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten van een goed belegde hamburger met super heerlijke frietjes. Beter dan welk andere fastfood restaurant. Ik zou bij een volgend bezoek dit restaurant weer bezoeken.

Reizigers die JACK Premium Burgers Gent bekeken, bekeken ook

In JACK Premium Burgers Gent geweest? Deel je ervaringen!