“Heerlijk!”
Beoordeling van JACK Premium Burgers Gent

JACK Premium Burgers Gent
Geclassificeerd als nr. 113 van 928 Restaurants in Gent
Beschrijving: Jack is een hamburgerrestaurant. Een plek in het hart van de stad, waar je de lekkerste burgers kan eten in een gezellige, huiselijke sfeer. No-nonsense en snel. Op het menu staan Jackburgers: een 100% Charolais-rundsburger of biologische hazelnootburger in een geroosterd bagnatbroodje. Voor iedereen die passeert en lekker wil eten. Of het wil meenemen naar huis. That’s all JACK, welkom!
16 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten van een goed belegde hamburger met super heerlijke frietjes. Beter dan welk andere fastfood restaurant. Ik zou bij een volgend bezoek dit restaurant weer bezoeken.

30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere burgers en frieten. Je kunt er prima zitten. Veel keuze in soort burgers. Vriendelijk personeel.

23 december 2016 beoordeeld

Daar gisterenavond langs geweest, burger was best wel ok, frietjes waren lekker maar niet heel warm.
Ik vond het wel tamelijk duur voor wat je uiteindelijk krijgt. Er zijn in Gent ondertussen heel veel hamburgerrestaurants en voor die prijs zou ik dan toch wel iets extra doen bij de bereiding van de burger om ervoor te zorgen dat deze zich onderscheidt van de andere en dit miste ik hier wel.

6 november 2016 beoordeeld

Ziet er leuk uit qua interieur, echter de hamburger en de friet zijn niet zo bijzonder, medewerkers vriendelijk.

3 november 2016 beoordeeld

Beste burgers ooit ! Ik heb nog nooit zo'n superlekker burger gegeten ! Twee keer naartoe geweest, top ! Een aanrader ! De eerste keer was frieten lauw, maar de volgende keer dat ik opnieuw ben gegaan was frieten heel warm, fijn ! Misschien niet op dezelfde moment klaargemaakt. Zeker langsgaan als je in Gent bent !

Reizigers die JACK Premium Burgers Gent bekeken, bekeken ook

In JACK Premium Burgers Gent geweest? Deel je ervaringen!