“super super super!!!”

Le Grand Bleu
Geclassificeerd als nr. 30 van 996 Restaurants in Gent
Keukens: Frans, Nederlands
1 juni 2018 beoordeeld

Zeker een aanrader! De bediening is zeer goed (perfect), het eten is uitmuntend!
ontvangst goed!
Wij hebben ons heel erg geamuseerd.
Dank voor de goeie zorgen, wij komen zeker terug!
.michel

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de maand menu genomen en dit echt niet beklaagd. Ik de ribbetjes en de vriendin de kreeft. Beiden waren heel lekker. Vriendelijk personeel en lekker eten. Aanrader.

21 mei 2018 beoordeeld

Was enkele jaren geleden dat we de zaak nog hadden bezocht maar het was een heel aangename weder kennismaking. Aanbod was nog altijd hetzelfde gebleven. Visgerechten en dan voornamelijk kreeft met verschillende menu vormen. Men kan ook a la carte eten. Een voltreffer is markt menu. Men krijgt dan 2 kleine voorgerechten, gevolgd door een sorbet en dan een ½ kreeft als hoofdgerecht + dessert. Dat laatste kan men ook vervangen door een vlees gerecht. Gerechten volgen het aanbod van het moment dus wij hebben asperges gegeten. Men kan de menu uitbreiden naar een all-in formule. Men krijgt dan een glas cava (goede kwaliteit, water, een fles wijn en koffie). Men krijgt ruim voldoende porties zodat men zeker met ene voldaan gevoel buiten gaat. De bediening is heel informeel, zonder veel uitleg over de gerechten, maar wel vriendelijk. Heel lekker en eerlijke keuken zonder culinaire hoogstandjes. Reserveren (zeker naar weekend toe) aan te raden (kan via mail). Restaurant is klein, zodat de tafeltjes dicht tegen elkaar staan, en zo de zaak wat aan gezelligheid inboet. Doordat het klein is en toch wel wat volk aanwezig is kan het er ook wel warm zijn binnen (zeker boven). Blijft toch wel een echte aanrader voor een lekkere kreeft.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Maar wel 6€ duurder gezien tijdelijke schaarste.Canadese kreeften door het slechte weer zijn schaars.Anders zoals gewoonlijk lekkere oesters in champagne saus en lekkere kreeft.

19 maart 2018 beoordeeld

Als je van kreeft houdt is le Grand Bleu het ideale restaurant. Vooral de verschillende menu's zijn ideaal om alles uit te testen. Gezellig zitten en vlotte bediening. De kreeft was heerlijk.

Reizigers die Le Grand Bleu bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Le Grand Bleu geweest? Deel je ervaringen!