“Zelf wisselgeld moeten vragen”
Beoordeling van Ellis Gourmet Burger Gent

Ellis Gourmet Burger Gent
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 131 van 1.093 Restaurants in Gent
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

10 minuten moeten wachten tot iemand kwam bestellen terwijl de zaak nog niet half gevuld was. Voor een hamburger van meer dan 10 euro verwacht je toch dat de hamburger zelf minstens de grootte heeft van 3/4 van het broodje, wat al niet veel is. Ik denk dat het net de helft was.
Daar lag dan 1 dom kerstomaatje en een stukje augurk bij op het bord. Belachelijk.
De frieten van 3,70 euro (!!) waren hard en koud.
Bij het afrekenen heb ik dan zelf ook nog mijn wisselgeld moeten vragen want dat waren ze ‘vergeten’.
Enkele jaren geleden was Ellis dik ok. Nu veel pluimen verloren die ze nodig zullen hebben met de vele concurrentie in Gent. Was voor mij zeker de laatste keer. Ander en beter in Gent.

Datum van bezoek: september 2019
Ellis G, Customer Care Officer van Ellis Gourmet Burger Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste, bedankt voor je review. We vinden het erg spijtig dat je een slechte ervaring hebt opgedaan bij ons. Dit mag uiteraard niet gebeuren en dit gaat niet onopgemerkt aan ons voorbij gaan. We bespreken het met ons personeel zodat we onze service alleen maar kunnen verbeteren. Zou je ons een mailtje via: customercare@ellisgourmetburger.com kunnen sturen? We hopen dat je ons nog een tweede kans kan geven. Groeten, TEAM ELLIS.

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Spinazie-zalm burger was lekker alleen klein en de nacho’s minder doordat er geen echte gesmolten kaas op zat maar eem soort kaassaus. De zoete aardappelfrietjes lekker krokant, kwamen alleen pas toen alles op was.
Ze waren voor de drukte wat onderbezet denk ik.

Datum van bezoek: september 2019
Ellis G, Customer Care Officer van Ellis Gourmet Burger Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dag, bedankt voor je review. We hebben dit doorgegeven aan het restaurant. Mocht je nog verdere opmerkingen hebben mag je altijd een mailtje naar customercare@ellisgourmetburger.com sturen. Groeten, TEAM ELLIS.

5 september 2019 beoordeeld

Lekkere verse hamburgers op verschillende wijze tussen een lekker broodje , mooi geserveerd , leuke locatie , vriendelijke bediening , als je graag een hamburger eet met dat tikkeltje meer , vind je dit nuttig graag een duimpje

Datum van bezoek: juni 2019
Ellis G, Customer Care Officer van Ellis Gourmet Burger Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Dankjewel voor de leuke review Hugo! Tot snel? TEAM ELLIS.

7 augustus 2019 beoordeeld

Ze hadden glutenvrije broodjes! Frieten werden ook in apart frietvet gebakken. Ze wisten ook heel goed wat in hun producten zat (zoals de ingrediënten van hun veganaise).

Datum van bezoek: augustus 2019
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima, niet heel goedkoop maar locatie is super. Wij werden snel en vriendelijk geholpen. Dus prima en aanrader voor een snelle hap in Gent

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Ellis Gourmet Burger Gent bekeken, bekeken ook

In Ellis Gourmet Burger Gent geweest? Deel je ervaringen!