Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Vic
Gent, Belgiƫ

Het ontbijtbuffet en de bediening waren TOP

Beoordeling van Ghent Marriott Hotel
5,0 van 5 bollen12 nov 2024 beoordeeld
11 november zijn we gaan ontbijten in Marriott Hotel Ghent. De service was zonder meer 'top' en evenzeer het kader. Graag een gemeende danku aan jullie FB Pascal die op dat ogenblik prominent in beeld kwam en bleef. En het team errond. Wij keren zeker tevreden terug.
Datum van verblijf: november 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiƫne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
ā‚¬Ā 168
  • Priceline
    ā‚¬Ā 175
  • Agoda.com
    ā‚¬Ā 153
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 186
0.1 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Roomservice
ā‚¬Ā 137
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    ā‚¬Ā 137
  • Agoda.com
    ā‚¬Ā 117
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 137
0.4 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Verwarmd zwembad
Belgium Ghent
ā‚¬Ā 137
Volledig restitueerbaar
  • Priceline
    ā‚¬Ā 137
  • Vio.com
    ā‚¬Ā 128
  • Booking.com
    ā‚¬Ā 137
0.4 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Restaurant
ā‚¬Ā 88
  • Priceline
    ā‚¬Ā 88
  • Vio.com
    ā‚¬Ā 82
  • Trip.com
    ā‚¬Ā 97
0.4 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Huisdieren ok
ā‚¬Ā 107
  • Priceline
    ā‚¬Ā 107
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 107
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 107
1.5 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Restaurant
ā‚¬Ā 135
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    ā‚¬Ā 113
  • Agoda.com
    ā‚¬Ā 104
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 136
4.3 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Church
ā‚¬Ā 95
  • Trip.com
  • Vio.com
    ā‚¬Ā 87
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 108
0.3 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Classic Double
ā‚¬Ā 102
ā‚¬Ā 88
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 102
  • Expedia.com
    ā‚¬Ā 96
  • Vio.com
    ā‚¬Ā 88
2.1 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Huisdieren ok
ā‚¬Ā 69
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    ā‚¬Ā 69
  • travelup.com
    ā‚¬Ā 67
  • ibis Budget
    ā‚¬Ā 69
1.4 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
  • Booking.com
    ā‚¬Ā 122
  • Agoda.com
    ā‚¬Ā 111
  • Hotels.com
    ā‚¬Ā 137
0.3 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Zwembad
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordelingen (2.614)
Beoordelingen filteren
2.614 resultaten
Waardering van reizigers
1.643
742
139
54
36
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.643
742
139
54
36
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.614 beoordelingen
Beoordeeld op 1 november 2024 via mobiele applicatie

De parkeergarage is ruim en goed toegankelijk,
Vriendelijke ontvangst in mooi nieuw hotel wat schuilgaat achter de oude gevel,
Starbucks in lobby,
Goed uitgebreid ontbijt en natuurlijk perfecte ligging in het mooie centrum
Ruime en schone kamers

Datum van verblijf: oktober 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank raymond23365
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 1 september 2024

Deze middag een rustig dagje Gent bezocht i.v.m events die we willen plannen en op het idee gekomen waren om een aperitiefje te gaan drinken bij Marriot... Wat een teleurstelling! We bestelden een aperol Spritz en een glaasje rosƩ wijn. Alles okƩ tot dat het glas wijn eraan kwam... Daar zaten met moeite twee slokjes wijn in voor de prijs van 6,5 euro... Ik roep de kelner, is dit normaal, met als antwoord, ik ga even navragen, waarop iets van assistent manager ( die zelfs geen nederlands kon praten maar uitsluitend engels ) naar mij komt en zeer duidelijk zegt dit zijn de maten die we hanteren en U betaald voor het zicht! Bam... Zitten we in Gent of in Venetiƫ? Neen voor mij een adres om te mijden en zo super zijn jullie echt niet! Integendeel!

Datum van verblijf: september 2024
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • HygiĆ«ne
    • Service
Bedank Brian V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2024

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. In onze zaak streven we ernaar een kwaliteitsvolle ervaring te bieden, en dit omvat ook het serveren van een zorgvuldig samengestelde selectie wijnen. Onze prijzen weerspiegelen niet alleen de kwaliteit van de wijn, maar ook de unieke locatie met een prachtig uitzicht op de Korenlei in Gent, een van de mooiste plekjes van de stad.

We begrijpen dat de portie wijn misschien klein leek, maar we serveren dit een een mooi ruim glas, en zorgen ervoor dat onze porties in lijn zijn met de industriestandaarden voor premium wijnen. Bovendien zijn onze prijzen concurrerend in vergelijking met andere terrassen in de omgeving, zeker gezien de kwaliteit van onze wijnselectie.

Uw feedback wordt echter zeker meegenomen in ons streven om onze service voortdurend te verbeteren. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft.

Hoogachtend, Laurens Roels, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juli 2024 via mobiele applicatie

Wij komen bijna wekelijks in de bar van het Gentse Marriot.

De laatste keer dat we er waren verliep de bediening vreselijk.

Na ongeveer 20 minuten moest ik zelf de drankenkaart aan de bar afhalen.
Een Roemeense heer die geen sikkepit Nederlands begrijpt of spreekt gaf mij die.
Na nog eens 20 minuten (ondertussen tekens maken en zwaaien naar diezelfde barman - Hij stond de hele tijd te praten en te lachen met twee aantrekkelijke dames) ging ik zelf naar de bar om te bestellen. Voor alle duidelijkheid: er was bijna geen volk.

De Roemeense barman bleek echter plots verdwenen te zijn en viel nergens meer te bespeuren.

We zijn dan maar weggegaan.

Wat bleek? De barman maakte op de Korenlei een wandelingetje, ondertussen een sigaretje rokend.
Hij was zeker al een 75 meter verwijderd van de ingang van het Marriott in de tegenovergestelde richting die wij uitgingen.
Ik kon hem dus niet meer hierover aanspreken, vandaar dit bericht.

Wij begrijpen dat iedereen recht op een pauze heeft, maar dit kan toch echt niet. Zeker niet als (vaste) klanten ondertussen al meer dan 40 minuten zitten te wachtenā€¦

Ik schreef hierover een mail naar het Marriott. Nooit werd hierop gereageerdā€¦

Kamertip: Vermijd de bar!
Datum van verblijf: juli 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Lucas d
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2024

Beste Lucas d
U heeft helemaal gelijk en bedankt voor uw feedback.
We hechten veel waarde aan gastvriendelijkheid en streven er altijd naar om onze gasten de best mogelijke service te bieden. Helaas voldeed de attitude van de betreffende medewerker niet aan onze normen en verwachtingen op dit gebied. Daarom hebben wij besloten om het contract van deze medewerker te beƫindigen. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomen.

Nogmaals dank voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,
Laurens Roels, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juli 2024

Tijdens Gentse feesten een Caesar-salade besteld samen met mijn vrouw toen deze geserveerd werd bleek het een gewone salade te zijn de kip moest apart bijbesteld worden?
Dan moet je deze niet aanprijzen als Caesar-salade maar gewoon simpele sla he.
Dure sla zeker niet aan te raden.

Datum van verblijf: juli 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • HygiĆ«ne
    • Service
Bedank Connector14357185288
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2024

Beste gast
Bedankt voor uw feedback. De zeven ingrediƫnten van de originele Caesar salade zijn hele bladeren Romeinse sla, een rauwe eidooier, Italiaanse olijfolie, geraspte Parmezaanse kaas, Worcestershire saus, limoensap en een geroosterd stokbroodje.

Gezien wij een internationaal clienteel bedienen maken wij deze salade dus zoals de meeste gasten die verwachten. Geroosterde kipreepjes of scampi's kan u apart laten toevoegen als u dat wenst. Aan u de keuze.

Hoogachtend
Laurens Roels, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 januari 2024

Huwelijksverjaardag (nummer 41 al ) en Marriott Gent lijken een synoniem te zijn voor ons. Deze keer twee kamers. 311 mooi, zoals het er al even staat. 312 voor de zoon: lijkt volledig gerenoveerd met stenen vloer i.p.v. tapijt en een frisse inrichting. Geen bad maar wel een mooie regendouche. Voor mij mogen alle kamers zo worden. Over de ontvangst geen enkel slecht woord. Zelfs nog beter tijdens het ontbijt waar alle medewerkers je met de grootste glimlach ontvangen en uiterst behulpzaam zijn. Dank voor het lekkere glaasje Cava voor onze feestdag.

Datum van verblijf: januari 2024
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
1  Bedank Luc S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2024

Beste LSoetewey
Wow...41 jaar getrouwd... wat een eer dat u dit bij ons wil vieren. Vanwege het volledige team een grote proficiat, en voor meer edities van harte welkom in onze mooie stad. Louisa en haar team van ontbijtmedewerkers wachten u met veel plezier en meer bubbels op tijdens uw volgende bezoek...
Sincerely
Laurens Roels

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken