Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Het Marriot Hotel is een zeer mooi en luxe hotel. Het eten is ook fantastisch en het ontbijt ook zeer divers en compleet. De ligging is echt subliem. Je zit midden in het centrum met uitzicht op de rivier waar het elke dag een gezellige drukte is en je gezellig op het terras van het Marriot kunt vertoeven.
Alleen parkeren is niet goedkoop in de garage van het hotel.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2018

Beste Ariane,

Wij wensen jou hartelijk te bedanken voor de tijd die u genomen heeft om ons deze feedback na te laten.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat ons hotel aan uw verwachtingen voldeed.

Wij hopen u dan ook spoedig opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Hallo toekomstige gast, hallo GM!

Graag richt ik deze review aan u beiden.

Wij hebben net met de hele familie uitgecheckt na een geweldig weekend in Gent en ik kan vertellen hoe sfeervol de stad is, of hoe lekker de chocolade en het Belgische bier, maar dat weet u wellicht al. Zoniet, komt u daar wel achter, maar heeft het hotel daar in principe niet perse iets mee van doen.

Wat voegt het hotel dan wel toe aan uw verblijf in Gent? Voor ons was dat de centrale ligging - meer front row ga je het niet krijgen. Prettig. Daarnaast, ontzettend belangrijk: cleanliness. Vaak ondergewaardeerd, omdat we het als een standaard zien (ongeacht het aantal sterren van het hotel: schoon=schoon). De kamers(407-408-409) waren schoon en roken fris. Ook de publieke ruimtes en de toiletten in de lobby werden goed onderhouden, ondanks de drukte van een groot evenement vlak voor de deur. Well done!

Wat voor ons absoluut het verschil maakte was het personeel: ontzettend vriendelijk, gastgericht en behulpzaam. Zowel bij de receptie als de F&B-outlets als een ieder die je in de wandelgangen tegenkwam. Ook zaterdagavond in de lobby bar - toen het personeel daar duidelijk wat handjes tekort kwam - bleef een ieder vriendelijk en correct. Een team dat zo blijft stralen ondanks de hoge werkdruk, is een team om te koesteren.
Tot slot het ontbijt. Een ruime keuze en van goede kwaliteit. Lekkere sapjes, zoete broodjes, fruit en zelf wafels maken(dikke plus voor de kids!). Pascal was onze gastheer, en liet zien dat zijn werk veel meer inhoudt dan koffie inschenken in het begin of een bordje uithalen tussendoor. Bleef gedurende het hele ontbijt behulpzaam, vriendelijk en had speciaal warme chocolademelk voor de kinderen. Betrokken zonder te overdrijven, top!

Kortom, voor ons maakte dit hotel en zijn staff ons verblijf in Gent compleet. Ontzettend dank aan iedereen die daaraan heeft bijgedragen en tot een volgende keer! =)

Noëlle

Verbleef: september 2018, reisde met familie

Beste Noëlle,

Wij wensen u heel hartelijk te bedanken voor de tijd die u genomen heeft om ons deze fantastische feedback na te laten.

Uw feedback wordt uiteraard gedeeld met ons housekeeping-, F&B- en front office team om hen verder te motiveren om uitzonderlijke service te verlenen. Uw review geeft hen de nodige motivatie om dag na dag het beste van zichzelf te geven en stimuleert hen om de extra mile te gaan!

Ik spreek dan ook graag namens het voltallige team als ik zeg dat we er van harte naar uit kijken u opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het Marrtiot hotel ligt perfect gelegen in het historisch centrum van Gent aan de korenlei. De voorgevel past ook perfect aan de 11de eeuwse kade. Echter bij binnenkomst kom je terecht in een zeer modern en luxe hotel.

De deluxe kamer, is groot en compleet. Met airco, badkamer, groot bureau met tv en kingsize bed. Twee keer lekker geslapen aangezien de kamers niet heel luidruchtig zijn.

Het mag ook gezegd worden dat de fitnes prima is voor hotel begrippen.

Waarom 4 sterren en geen 5? De prijs van de kamer is te accepteren wegens de grote en locatie. Maar de prijzen voor extra's vind ik bezopen. 25 eur per persoon voor ontbijt, 32 eur per dag parkeren (ver boven de parkings in Gent). Dit zorgt ervoor dat het hotel mij geen complete ervaring levert, jammer. Voor marktconforme prijzen had ik er gebruik van gemaakt.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2018

Beste Guido,

Wij wensen u hartelijk te bedanken voor de tijd die u genomen heeft om ons deze feedback na te laten.

Het doet ons veel plezier dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u tervreden was over onze service alsook de centrale locatie van ons hotel. Uw opmerking met betrekking tot de extra's delen wij binnen het management team in de hoop uw ervaring in de toekomst nog te verbeteren.

Wij hopen dat u opnieuw kiest voor een verblijf in Ghent Marriott wanneer u een volgende keer Gent bezoekt.

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtig en uniek hotel, gelegen op een van de mooiste plaatsen van Gent. Prachtige kamers, zeer rustgevende lounge , super ontbijt en enorm vriendelijk personeel. Airco overal wat in die warme dagen heel welkom was. Kortom een échte aanrader.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2018

Geachte,

Bedankt voor het delen van je ervaringen in het Ghent Marriott Hotel.

We stellen uw feedback op prijs en zijn verheugd dat u een geweldig verblijf heeft gehad. Met een spirit to serve, doet het ons veel plezier dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan, maar nog meer dat wij deze overtroffen.

Nogmaals bedankt voor uw tijd en kom snel weer bij ons langs!

Beoordeeld op 30 juli 2018

Samen met mijn vriendin verbleef ik via een arrangement in het weekend van 27 t/m 29 Juli in het Mariott hotel Ghent.

Locatie:
Het hotel is gelegen aan het Leie kanaal. Vanaf deze locatie kun je o.a een vaartocht maken langs verscheidene historische gebouwen en locaties, winkelen in het centrum, eten en drinken bij één van de vele restaurants en terassjes en wandelen door de karaktervolle straten van de stad. Dit is allemaal binnen loopafstand van het hotel, waardoor je snel terug kan naar je uitvalsbasis tijdens je verblijf in de stad.

Opgelet: Het matras in de kamers zijn redelijk stevig. Dit was voor mij geen probleem, maar mijn vriendin had de voorkeur voor een zachter matras. Dit was helaas niet mogelijk.

Hotel en kamer:
Het hotel heeft een bar + loungeruimte en een aanliggende restaurant waar in de ochtend het ontbijt word geserveerd. De bar en lounge is naar verwachting en is sfeervol en rustig te noemen.

De kamer die wij hadden was goed voor twee personen. Het had een klassieke en comfortabele uitstraling, met (naast het king-size bed) een TV, bureau, twee comfortabele stoelen en redelijk uitzicht. Alles zag er schoon en verzorgd uit.

Service:
Bij ons arrangement was het ontbijtbuffet inbegrepen, wat normaal 25 euro per dag is. Dit buffet heeft een goeie selectie van zowel koude als warme keuzes. Het ontbijt is zeker smakelijk te noemen en het personeel vriendelijk en aandachtig. Het viel ons op dat er veel bediendes rondliepen wat de indruk gaf dat je altijd snel kon worden geholpen met iets.

In het bijzonder wil ik Frederic bedanken door voor zijn tijd en meedenken om een klein persoonlijk probleem op te lossen. Ondanks dat hij het probleem (begrijpelijk) niet direct kon oplossen, kwam die ons tot wel tweemaal tegemoet met een leuke, smakelijke verassing waar we zeker van genoten! Dit bracht onze ervaring van een "goede" naar "uitstekende".

Conclusie:
Een hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding op een zeer gunstige locatie en uitstekende service!

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018

Beste Terence,

Hartelijk bedankt voor de tijd die u genomen heeft om ons deze goede feedback na te laten. Wij waarderen dit ten zeerste.

Met een missie om superieure klantenservice te bieden, zijn we er trots op om aan uw behoeften te voldoen en zijn we verheugd dat we uw verwachtingen hebben ingelost. Uw feedback wordt graag gedeeld met het team om hen te blijven inspireren en motiveren om uitzonderlijke klantenservice te leveren.

Bedankt voor uw verblijf in het Ghent Marriott Hotel en we hopen dat u ervoor kiest om opnieuw bij ons te blijven wanneer uw reisbehoeften u terugbrengen naar Gent.