Beoordeeld op 19 augustus 2019

Het hotel heeft een gunstige ligging, op loopafstand van het centrum. De kamer is ietwat gedateerd maar wel schoon en alles is aanwezig! Het bedrag dat je betaalt per nacht is wel puur voor de ligging niet voor het comfort / luxe.Ruim 90,- per nacht. De kamers zijn tevens vrij gehorig door de houten vloer op de gang, je hoort er letterlijk alles.

Het ontbijt is goed verzorgd, niet veel keuze maar wat er is smaakt prima.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 27 mei 2019

Bij aankomst was de dame erg vriendelijk. de kamer had een poos geleden onderhoud gehad. vloeren deurkozijnen enz. tv, alleen met handbediening en dan nog sneeuw. maar het ergste voor onze nachtrust. door de houten vloeren konden wij alle bewegingen van overige gasten horen tot diep in de nacht. ontbijt erg karig.
bij receptie gezegd : antwoord er was grote groep binnen . jammer.

Kamertip: zoek een ander hotel!!!!
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 6 maart 2019

We kregen een vriendelijk ontvangst. De inkom was gezellig met valiezen ingericht. Ik ging met een bang hart naar de kamer daar er verschillende mindere berichten waren vooraf. Totaal ongegrond. Wij hadden een mooie kamer. Netjes gepoetst. Je ziet wel dat je in een historisch pand zit. En een likje verf zou wel niet mis staan. Het ontbijt was lekker en voldoende uitgebreid. Deze werd ook vlot aangevuld. Eindelijk een leuk bestek ipv het klassiek wit. Er was ook veel lectuur aanwezig. Ik had het gevoel de gezelligheid te hebben van een jeugdhotel met de luxe van een één ster hotel. Prijs kwaliteit gezien de top ligging is zeker in orde. Nog een tip. Reserveer rechtstreeks bij het hotel zelf.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 27 december 2018

Het personeel is vriendelijk en servicegericht. Het ontbijt was karig maar voldeed in zijn functie, de koffie was warm en oké, het brood vers en het eitje warm.
Dit was de positieve zijde van het verhaal. De kamer was gelegen op de tweede verdieping, twee bedden, tv en een badkamer. Alles zag er sjofel, barsten in de wasbak en een douchecabine waarbij ik het douchen voor een dag heb uitgesteld, maar de Wifi was goed.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst vriendelijk meisje achter de receptie! Gemeenschappelijke toiletten erg vies en eenmaal in de kamer wisten wij niet wat we zagen!! Kapotte vloeren vieze douche los hangende kabels schimmel en een gestutte radiator! Het heeft ons doen besluiten savonds naar huis te gaan! De manager vond het allemaal meevallen! De foto’s zeggen genoeg!!!

Datum van verblijf: september 2018