“Eenvoudige keuken, lekker klaargemaakt en vriendelijk onthaal”
Beoordeling van Eethuis Augustijntje

Eethuis Augustijntje
Geclassificeerd als nr. 34 van 1.093 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld

Op basis van een bongobon hier terechtgekomen voor apero & tapas. Lekker bordje met diverse hapjes. We bleven ook voor het eten - scampi's voor mijn tafelgenoten, surf en turf voor mijzelf. De gerechten zijn doorgaans eenvoudige Vlaamse keuken en zijn heel lekker klaargemaakt - het sausje van de scampi is bijzonder smaakvol ! De betere bistro !

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld

zeer vriendelijke ontvangst,gereserveerd op voorhand en wisten onmiddelijk bij aankomst wie we waren.zeer lekker gegeten,lekkere verse groentjes,frietjes,steak,s'campi's.alles verliep rustig en ontspannen tijdens het eten.
waren hier gaan eten met bongobon en als we iets anders wilden nuttigen dan bon was dit voor hen geen enkel probleem,werd dan wel verrekend.zeker een plusplunt naar de klant toe.hier heb je noghet gevoel,klant is koning

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Als starter tomaat garnaal met verse garnalen.
Stoverij met krokante frietjes.
Afsluiter chocomousse met slagroom.
Vlotte en vriendelijke bediening,en mooi kader.

27 juli 2019 beoordeeld

Als menu namen we:
-Salade van gerookte zalm
-Stoofvlees met verse krokante frietjes
-Appeltaart met ijs

Vriendelijke bediening en gezellige sfeer

20 juli 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening en gezellig kader. Het menu was als volgt:
-Salade van verse geitenkaas
-Lekkere zeeuwse messelen met verse krokante frietjes
-Chocomousse als afsluiter

Reizigers die Eethuis Augustijntje bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Eethuis Augustijntje geweest? Deel je ervaringen!