Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 161
Hotels.comUS$ 161
TravelocityUS$ 161
PricelineUS$ 167
Trip.comUS$ 162
FindHotel
Beoordeeld op 14 juli 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel met mooie kamers, enige minpunt is dat de gordijnen niet hoed aansluiten wasrdoor het vrij licht in de kamer blijft, als je donker gewent bent is het moeilijk om in slaap te vallen. Ontbijt was heerlijk genoeg keuze en personeel is heel vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2022

Beste Danielle,
Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en dat we u konden bekoren met onze mooie kamers, ons uitgebreid ontbijt en de vriendelijkheid van ons team. Spijtig dat u ook een minpuntje heeft ervaren. We noteren uw feedback om onze service te verbeteren. We hopen dat u verder met genoegen aan uw verblijf bij ons terugdenkt!

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 26 juni 2022 via mobiele applicatie

Super goed hotel, in hartje Gent en vriendelijk personeel. Mooie kamers en prima ontbijt! Wij gaan zeker nog een keer terug.

Tip is om ook een bezoekje te brengen aan kasteel Gravensteen en een rondvaart te doen. Deze bootjes liggen praktisch voor de deur van het hotel.

Datum van verblijf: juni 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2022

Beste Gaby,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Wat leuk dat u tevreden was over uw verblijf bij ons, en dat de centrale ligging, ons vriendelijk personeel en het ontbijt voor u positieve punten waren.

Warme groeten vanwege ons hele team,

Beoordeeld op 19 juni 2022 via mobiele applicatie

Het hotel Harmony is centraal gelegen, op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Het ontvangt was vriendelijk en gastvrij. De standaardkamer was gezellig, net en praktisch. Alles was aanwezig; van een haardroger tot een mini-koelkast. Het ontbijt was uitgebreid en luxueus. De wafels en verse eieren waren een meerwaarde. Als het mooi weer is kan je buiten aan het water ontbijten. Bij warm weer kan je verkoeling vinden in het zwembad. Je kan er een heerlijk hapje en drankje bestellen. Kortom een TOP hotel in het hartje van Gent. Hotel Harmony wij komen zeker terug. Bedankt voor het fijn weekend. Groetjes Carlo & Chloë

Datum van verblijf: juni 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2022

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Fijn dat u tevreden was met de netheid van de kamer, ons uitgebreide ontbijt en de vriendelijke ontvangst. Het doet ons erg veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf.

Beoordeeld op 7 juni 2022

Wij hebben genoten van ons verblijf in hotel Harmony. We verbleven in een heel mooi kamer, voorzien van alle comfort en zeer proper Hiervoor moesten we wel eerst opnieuw een paar passen buiten door de regen. De ligging is ideaal om de stad te verkennen; midden in het centrum en toch heel stil op de kamer.
De enige opmerkingen die we zouden willen geven, betreffen het ontbijt. Daar bleven we een beetje "figuurlijk op onze honger zitten" :
- Men vraagt of er een glaasje cava wordt gedronken. Op een lijstje op de tafel staat er : extra glas cava € 4,5. Is dit dan voor dit glas of voor een tweede glas ?
- Een tweede tas koffie wordt pas aangeboden wanneer het ontbijt ten einde is en de tafel wordt afgeruimd.
- Er wordt niet vernoemd dat er nog gerechten kunnen besteld worden (zoals wafels of een spiegeleitje bijvoorbeeld). Voor sommige moet er zelfs bijbetaald worden. € 3 extra voor American pancakes bij een ontbijt van € 25, vinden we iets teveel van het goede. Voor het duurste ontbijt dat we tot nu toe hebben gegeten, is de keuze niet te overvloedig.
Dit zijn maar een paar kleine opmerkingen, want voor de rest was alles tiptop in orde. Toch een pluim voor het personeel. Dank U wel.

Kamertip: Achteraan geen uitzicht, maar wel heel stil.
Datum van verblijf: juni 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2022

Beste Marleen,
Leuk dat u de tijd nam voor uw beoordeling.

Wat is het fijn om deze waaier aan complimentjes in ontvangst te mogen nemen. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat u een geslaagd verblijf heeft gehad. Spijtig dat het ontbijt echter niet geheel aan uw verwachtingen voldeed, onze excuses voor het ongemak. We delen graag mee dat american pancakes, wafels en alle gerechten met eieren gratis te verkrijgen zijn. De banana spelt pancakes zijn inderdaad een surplus van 3€. Er is ook altijd één glas cava inbegrepen. We hopen dat het ontbijt toch gesmaakt heeft.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 22 mei 2022

Kamers zijn keurig! Schoon, netjes, zeer ruim!
Mis alleen grote spiegel in kamer 205.

Ontbijt ok maar absoluut niet voor een prijs van €25! Dit is gewoon echt buitensporig veel voor wat je krijgt.... je kan beter de stad in gaan en lekker ontbijten dan ben je vele malen goedkoper uit!!!!
In Gent kun je ontbijten voor nog geen 10 euro pp ipv 25 euro!!!

Dames vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2022

Beste Karin,
Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Het doet ons veel plezier deze complimenten voor ons personeel te lezen en we geven ze dan ook graag door. Jammer dat het ontbijt niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. We bieden een uitgebreide keuze van zowel koude als warme producten aan tegen marktconforme prijzen. Deze prijs is ook inclusief een glaasje cava. Hopelijk woog dit minpuntje niet op tegen het positieve en heeft u genoten van een goede nachtrust.

Een volgende keer staan we graag opnieuw voor u klaar.

Met vriendelijke groeten,