Gratis annuleren tot 13-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Gratis annuleren tot 13-10-22
Hotels.comUS$ 163
TravelocityUS$ 163
Agoda.comUS$ 165
Beoordeeld op 30 mei 2022 via mobiele applicatie

Super behulpzame receptioniste die alles voor ons wilde doen. We kwamen aan in Gent en hadden geen Hotel. Toen we dit hotel zagen hadden we geluk dat er een annulering was. De kamer was prijzig maar de receptioniste dacht mee en gaf ons alle korting die we konden krijgen en legde alles top uit.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 18 mei 2022

Gelegen vlak bij het centrum, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De appartementjes zijn volledig voorzien en vooral kraaknet. Een absolute pluim aan het kuispersoneel. Bij het ontbijt op zondagmorgen werden werden we bedient door een zeer vriendelijke jonge dame. Dit hotel verdient een pluim over de hele lijn.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 29 maart 2022

mooie appartementen dichtbij het centrum ongeveer 15 min lopen, lekker rustig gelegen met uitgebreid ontbijt. Parkeerruimte reserveren voor 10 euro per dag.
Kamer met groot bed, mooie badkamer met bad. Apart zitgedeelte met tafel.
Zelf eten maken is geen probleem, alles aanwezig.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 13 februari 2022

Zeer aangename ervaring. Op 10tal minuten van de bezienswaardigheden van Gent. Kamer is zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Het onthaal was zeer vriendelijk. Zeer goede prijskwaliteitsverhouding. Als we nog eens naar Gent gaan, boeken we hier zeker terug! Top adresje!

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 29 januari 2022

Dit is helemaal wat ik zoek in een verblijf.
De ontvangst bij de receptie was al geweldig. Het parkeren werd als eerste vlot geregeld. De kamer sleutel is een pasje waarmee je ook het parkeren in en uit kan.
En dan de uitleg over Gent, locatie etc, super. En ze verkopen er ook 10 ritten kaarten voor het OV.
En dan een heerlijk appartement, alles erop en eraan en dan wel beneden in het hotel kunnen ontbijten, echt super.
En dat alle,aal in een meer dan prima prijs-kwaliteit verhouding.
Locatie is ook prima, net aan de rand van het centrum. Je kan lopen of even lopen en dan met de bus.

Kamertip: Niet alle kamers zijn appartement kamers, maar dat wordt vast goed aangegeven bij het boeken.
Datum van verblijf: januari 2022