Beoordeeld op 28 februari 2020

Het hotel beschikt over ruime kamers (appartementen) met kookgelegenheid. Het is rustig gelegen en toch op loopafstand van centrum. Het hotel biedt een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 18 februari 2020

Vriendelijk personeel, zowel bij de ontvangst als in het restaurant.
De kamers zijn zeer ruim, het zijn eigenlijk studio's.
Uitstekend geïsoleerd. Ondergrondse parking.
Op loopafstand van het centrum (+15 min)

Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst. Goede uitleg gekregen over alles in de buurt. De kamer was heel proper. In de frigo stond een kannetje met water klaar. Ontbijt was mooi verzorgd. Geen opmerkingen..wij komen zeker terug!

Beoordeeld op 16 februari 2020

Plus: Het personeel bij de receptie is zeer vriendelijk en attent. De studio was ruim met prima bedden. De badkamer was echter aan de kleine kant, maar uitermate proper. Er is airco aanwezig, maar die heb je in februari niet nodig. Ramen isoleren het geluid van buiten zeer goed (wij sliepen wel aan de achterkant). De wifi was mooi snel. De koffiemachines bij het ontbijt leveren uitstekende kwaliteit koffie. Het hotel ligt ideaal op een kleine loopafstand van het centrum (10 minuten wandelen naar Sint Baafskathedraal). Parkeren kan achter het hotel (buiten of in de parkeergarage voor €10,00 per etmaal). Voor de toegang tot de parkeerplaats moet wel eerst een pasje bij de receptie opgehaald worden. De beveiliging is goed geregeld. Het is alleen mogelijk om met de kamerpas voorbij de receptie te komen. Wij konden onze auto bij vertrek tot 18:00 uur op de parkeerplaats laten staan. Het vergde, gezien het beperkte aantal plaatsen, wat denkwerk bij de receptie en we moesten onze auto verplaatsen. Maar toch: goede service. Voor een volgende keer Gent wederom dit hotel.
Min: De toegang naar de parkeerplaats is (via een deur dwars door het gebouw naar achteren) is uitermate krap. Voor bezitters van wat grotere auto’s kan dat een flinke uitdaging zijn. Bij het ontbijt is er voldoende keuze, maar het ontbijt kan toch iets meer aandacht verdienen. Bijvoorbeeld meerdere soorten yoghurt, Franse kaas en gerookte vis in het assortiment opnemen. Het ontbijt is slechts tot 10:00 uur. Ook in het weekeinde. Dat mag best iets langer. Het uitchecken op zaterdag verliep moeizaam. Er was slechts 1 receptionist aanwezig, die het in- en uitchecken moest afhandelen. Dat leverde een wachttijd van een klein half uur op.

Beoordeeld op 6 februari 2020

Ontvangst zeer vriendelijk! Je krijgt een zeer ruime kamer met keukentje en een aparte slaapkamer en badkamer voor een prijs waarvoor je elders in een qua comfort vergelijkbaar hotel net rond je bed kunt lopen. Ramen aan voorzijde isoleren het geluid van de straat zeer goed, ook binnen het hotel niet gehorig (alleen af en toe wat gepraat op gang gehoord, maar de slaapkamer was zo gelegen dat er nog een extra deur te sluiten zou zijn geweest voor de nacht als dat nodig was geweest). Enkele kleine praktische puntjes zouden nog verbeterd kunnen worden, bv een extra spiegel buiten de badkamer, meer kussens op de (diepe) bank. De tv gaat bij iedere binnenkomst automatisch aan, leek ons wat milieu-onvriendeijk en niet nodig.
Ontbijt in het restaurant was prima, voldoende keuze maar niet enorm uitgebreid. Wel vonden we de eindtijd voor in het weekend vroeg: je kunt maar tot 10 uur ontbijten.
Looptijd naar de binnenstad 10/15 minuten, voor ons een prima afstand.
De auto kan op een parkeerplaats van het hotel voor 10 euro. Aan de straat was ook goed te parkeren voor iets minder, maar ook wel prettig om te weten dat je auto achter gesloten poorten staat. Op je vertrekdag mag de auto gerust nog wat blijven staan zodat je nog even de stad in kunt.

Datum van verblijf: januari 2020