Gratis annuleren tot 07-10-22
PricelineUS$ 124
Hotels.comUS$ 134
TravelocityUS$ 134
Beoordeeld op 19 juni 2022

zowel netheid als vriendelijkheid van het personeel en diversiteit van de aangeboden producten zowel Europees als plaatselijke producten van Gent in de ontbijtzaal zijn van Top kwaliteit. Het hotel is midden in het centrum van Gent gelegen nabij alle mogelijk bezienswaardigheden op loop afstand!
Dit hotel is zeker een aanrader

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 8 mei 2022 via mobiele applicatie

Lokatie is goed, in het centrum nabij parkeergelegenheid. Vrijdagmarkt ondergrondse parkeergarage, kosten ongeveer 1 € per uur. Hotel ligt aan het water maar wij hadden daar met de de luxe kamer geen zicht op. Onze kamer 340 lag op de bovenste verdieping en daar werd het al snel bloedheet, een plat dak en de airco die niet werkt helpen daarbij niet. Volgens de receptie was de airco niet kapot maar was het de keuze van de manager om deze uit te laten ( slechte keuze!) Hetzelfde in de ontbijtruimte op de derde etage, ontbijt ok maar het water staat bij binnenkomst direct op je voorhoofd. De kamer is op zich ruim, badkamer heeft een upgrade nodig

Kamertip: Geen kamer op de derde verdieping. In het centrum vlakbij ruime ondergrondse parkeergarage 7/24 voor 1 € per uur. Stevige schoenen, keitjes!
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 27 april 2022 via mobiele applicatie

Personeel - prettige 24 uurs receptie, aardige mensen.
Hygiene - de kamer was brandschoon.
Kamer - fijne ruime kamer. Föhn werkte goed, badkamer was erg prettig. Verder genoeg mogelijkheden om spullen op te bergen. Spiegels en koffiezet apparaat en waterkoker.
Ligging- perfect, midden in het centrum. Parkeren met P en R (bijvoorbeeld Decathlon) is aan te raden, volledig gratis.

Kamertip: P en R Decathlon
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 27 april 2022

Gastvrij hotel met erg vriendelijk personeel! Upgrade van onze hotelkamer gekregen en goed geslapen. De kamer was ruim en was goed voorzien. In de ochtend een mooi ontbijtbuffet. Ligging is top, dichtbij bus en tramverbinding en alle bezienswaardigheden in het centrum.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 19 maart 2022

Het hotel ligt 200 meter van Shopping center. Het was ideaal.Ontbijt was goed, Onze kamer bed was ok. Minpunt is. Het onthaal moeten wij heel lang wachten totdat iemand ons komen ontvangen.maar voor de rest was voor ons prima.

Datum van verblijf: december 2021