“Eat love pizza, The remake … heel teleurstellend”
Beoordeling van Eat Love Pizza

Eat Love Pizza
Geclassificeerd als nr. 430 van 936 Restaurants in Gent
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is er gebeurd ? Covid bracht een nieuwe inrichting en een nieuwe kaart. Remake inrichting is geslaagd maar de pizza’s zoals we ze kenden, krokant en met een originele twist, … neen die zijn verdwenen. Heel teleurstellend. Vele keren geweest, maar dit laten we voortaan links liggen.

Datum van bezoek: augustus 2021

17 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet de eerste keer dat we naar hier kwamen. Alle pizza’s buiten 1 waren super lekker. Die ene pizza was de pizza “pepperoni” die uiteindelijk zonder pepperoni bleek te zijn maar wel anchovis had als topping. Dit was best een tegenvaller en na hier een opmerking over te geven werd er ons verteld dat de verwarring wel vaker voorkwam en dat je een pepperoni pizza kon krijgen door extra pikante worst bij te bestellen voor je pizza. Vreemd voor een pepperoni pizza…

Datum van bezoek: augustus 2021
4 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza en vriendelijke bediening. Twijfelaars kunnen hier ook een half-half pizza proberen :)

Datum van bezoek: oktober 2020
12 augustus 2020 beoordeeld

Slechtste pizza ooit gegeten. Kaas was geen mozzarella en erg taai ook de tomatensaus smaakte ‘nep’ en bleek later uit een grote emmer te komen. Het leek gewoon allemaal kant en klaar, zoals Dr.Oetker. De pizza was ook erg vet, na 15 minuten zijn we weggegaan om ergens anders wat te eten. We konden het gewoon niet wegkrijgen. Bediening was wel vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2020
16 juli 2020 beoordeeld

Vorige keer was het heerlijk, nu zijn we misleid en hebben we duidelijk minder lekker gegeten.
Blijkt nadien dat de zaak is overgenomen en het totaal niet meer is als voorheen! Je hebt de indruk dat het nog Love Pizza is maar al bij het krijgen van de menukaart lijkt het niet meer hetzelfde... kleinere keuzes en geen verrassende pizza’s meer....
Erg jammer!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Eat Love Pizza bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Eat Love Pizza geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.