“Geen Belgische kwaliteit”

Frituur bij Sint-Jacobs
Geclassificeerd als nr. 391 van 1.030 Restaurants in Gent
Keukens: Fastfood
2 oktober 2018 beoordeeld

Een keer hier frieten gegeten en ze waren echt niet goed. Niet voldoende gebakken waardoor ze vanbinnen nog rauw waren. De buitenzijde was dan weer heel 'wak' en slap. Niet de slechtste ervaring in een frituur, maar het zal toch niet veel schelen. Dit kun je absoluut geen Belgische kwaliteit noemen. Misschien heeft het te maken met het feit dat de eigenaar geen frieten lust zoals Renaat reeds eerder aangaf.

Datum van bezoek: december 2017

23 april 2018 beoordeeld

Zoals een frietje moet zijn: snel, vers en met lekkere, beetje zurige mayonaise. Niet zoals die zoete sauzen die vandaag steeds meer in trek zijn. Ik kom zeker nog terug.

Datum van bezoek: april 2018
26 januari 2018 beoordeeld

De frieten waren echt niet te eten, rauw en slecht van smaak. Toen ik de eigenaar vroeg om zelf eens te proeven, zei hij me dat hij geen frieten lust. Na lang aandringen heeft hij dan toch geproefd en zei hij dat er geen smaak in de frieten zat... Uiteindelijk heb ik een ander pak friet gekregen maar dat was even slecht. Nog nooit zo een slechte ervaring gehad bij een frituur...

Datum van bezoek: november 2017
Sukru K, Eigenaar van Frituur bij Sint-Jacobs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2018

Beste,
Bent u helemaal zeker dat u de juiste frituur beoordeelt heeft???

30 november 2017 beoordeeld

Bediening is altijd netjes en eten is altijd goed. Boven zitten is zeer aangenaam ook want het uitzicht is best mooi zo over de vlasmarkt.

Datum van bezoek: augustus 2017
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bestelde de friet met tartaarsaus, mijn compagnon had een friet met fritessaus. On the side namen wij een garnalen- en kaaskroket. Friet was uitstekend!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Frituur bij Sint-Jacobs bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Frituur bij Sint-Jacobs geweest? Deel je ervaringen!