“slechte klantenservice”
Beoordeling van Panda

Panda
Geclassificeerd als nr. 341 van 1.005 Restaurants in Gent
31 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden online besteld en betaald , na meer dan een uur was het nog niet geleverd en belden we naar het restaurant en het bleek gesloten te zijn . Dit was op 14 maart . We hebben daarna ons geld terug gevraagd via mail , al meerdere keren zelfs , tot op heden nog steeds niet terug betaald of reactie gehad . Heel jammer want met de 41.30 euro konden we wel iets anders leuks doen....

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier terecht gekomen. Dit is een vegetarisch-veganistisch restaurant. Je kan wel een mini-portie vlees krijgen, met daarbij een hoop veggie rommel. Niet voor foodies dus! Wel vriendelijke bediening.

3 april 2018 beoordeeld

Wat een smaakloze maaltijd! Gamba's besteld, scampi gekregen, waarschijnlijk wordt er geen onderscheid gemaakt tussen beide, alleen op de menukaart. Geserveerd met drie bollen rijst, frieten, en een ratjetoe van smaakloze groenten = 24,50 euro. Mijn partner kreeg hetzelfde onaantrekkelijke bord met seitan.
prijs/kwaliteit: heel ontgoochelend, er zijn veel betere vegetarische restaurants in Gent.

19 november 2017 beoordeeld

Ben hier gaan eten met Indische klanten en ik ben zelf geen vegetariër, maar er was dus voor beiden iets. De Indiërs waren super enthousiast over het eten en mijn viswaterzooi was ook heel lekker. Bij vragen over het eten en de drank kregen we ook een degelijke uitleg. Zeker een aanrader

9 september 2017 beoordeeld

wij kwamen er eten met vijf. goed vegie restaurant (ook vis en kipschotel verkrijgbaar).
Kindvriendelijk, apart bordje beschikbaar.

Reizigers die Panda bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Panda geweest? Deel je ervaringen!