“Concept primeert”
Beoordeling van Balls & Glory

Balls & Glory
Geclassificeerd als nr. 67 van 1.018 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Balls & Glory serveert je ’s werelds allerallerallerlekkerste gehaktballen, met vlees van eerlijke origine, met de hand gedraaid en beroemd om hun heerlijke, vloeibare vulling!
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hip goed gelegen zaak, ruim.
Concept bepekt erg de keuze, zou verwachten dat dan de bediening vlot zou moeten lopen.
Nu midden in de week tijdens lunch waren wij de enige klanten.
Bediening startte moeizaam, scherm kreeg meer aandacht dan klanten.
Stoemp lekker, saus ok, balls origineel.
Met elf personen aan een en half ball had ik er meer verwacht dan vijftien. Salade was zeer karig.
Kortom concept en marge primeert.
Alhoewel niet slecht gegeten, was het eerste en laatste keer. Voor die prijs en binnen een dergelijk beperkt aanbod, geen echte aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018
Wim B, Owner van Balls & Glory, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2018

Toch altijd minder leuk om te horen dat we nog veel moeten leren! We bedanken je alvast voor de goede feedback en zullen dit zeker doorspelen naar het desbetreffende personeel.
Met scherm duidt u op de smartphone? We verwachten van onze medewerkers 100 % klantgerichtheid, hier moeten ze duidelijk nog bijgeschroeft worden.

28 mei 2018 beoordeeld

Simpel maar lekker concept.

Je kan steeds kiezen tussen een aantal soorten gehaktballen en daarbij stoemp of een slaatje. Er zijn dranken te verkrijgen, maar water is standaard gratis ter beschikking.

De bediening is op een losse, maar correct manier. Alles verloopt vlot en ook al is het druk in de zaak, je moet niet lang wachten op het eten.

Al bij al ook niet zo duur.

Datum van bezoek: april 2018
Wim B, Owner van Balls & Glory, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

That's the way we like it! Thanks for the kind words :)

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen voor wandelaars en fietsers. Leuk interieur met beperkte menu maar dat weet je. Een bal met een slaatje en een drankje; meer moet dat niet zijn. Voor weinig geld goed en snel gegeten. Was best lekker.

Datum van bezoek: maart 2018
Wim B, Manager van Balls & Glory, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Mission accomplished! Tot snel? ;-)

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enthousiast ontvangst, goede uitleg en snelle service. Eten was heerlijk, vooral de prijs kwaliteit was top. Aanrader

Datum van bezoek: mei 2018

Just the way we like it! Tot een volgende keer? ;-)

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen in de zaak, krijg je meteen uitleg over het concept van een enthousiaste gastheer. Je hebt keuze tussen drie gehaktballen en een vegetarisch alternatief. Het concept is zeer leuk. De zaak is trendy ingericht, waarbij het vooral om gezelligheid draait. Appels en water kan je gratis van de tafels nemen. Het eten was lekker. Er is ook de mogelijkheid om gehaktballen te kopen, om thuis zelf te bakken.

Datum van bezoek: mei 2018
Wim B, Manager van Balls & Glory, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

De perfecte samenvatting ;-) Tot een volgende keer?

Reizigers die Balls & Glory bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Balls & Glory geweest? Deel je ervaringen!