“Lekkere tapas”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden van tevoren de kaart bekeken op de website maar deze bleek niet meer te kloppen. Inmiddels is het een tapasrestaurant. De tapas smaakten goed. Er waren een paar vegetarische opties, niet heel veel maar de vegetariër onder ons heeft prima kunnen eten. De ober die ons heeft geholpen was heel leuk

Datum van bezoek: juli 2021

22 juli 2021 beoordeeld

Genoten van de vele tapas die 1 voor 1 uitstekend bereid waren. En bovendien een zeer vriendelijke bediening. Thanks and we'll be back

Datum van bezoek: juli 2021
25 juni 2021 beoordeeld

Kaart is volledig veranderd naar Tapas, niet echt ons ding.
De sliptong zijn maar 2 stuks ipv 3 en ze serveren geen frietjes.
Bediening duurde wel lang, tafeltje dat achter ons kwam was eerder bediend.

Waarop een goede kaart veranderen naar iets waar dit nu blijkbaar in is maar daarop niet beter.

Datum van bezoek: juni 2021
28 september 2020 beoordeeld

Het was hier op zondagmiddag 27 september werkelijk een "full house". Vooraf reserveren bleek niet overbodig geweest te zijn.

De groentesoep was smakelijk. Ook de kaaskroketten als hoofdgerecht en de steak tartaar bleken goed van smaak en ruim voldoende te zijn. Gelukkig was de tartaar niet volledig klaargemaakt; hij werd opgediend met de ui en peterselie er al onder gemengd, maar het kruiden met peper en zout, de tabasco en de worcestershiresaus werd aan mij overgelaten. Ook het eigeel werd apart opgediend. Zo weet je tenminste wat er in zit, of niet! Het groentngarnituur was een beetje teleurstellend: sla, wat tomaat, radijsschijfjes en geraspte wortel, maar zonder enige vinaigrette of olie en azijn, wat de groenten nogal droog en flets maakte.

De bediening is vlot en vriendelijk. Op iets meer dan een uur hadden we onze lunch achter de kiezen. De prijzen zijn gemiddeld. De wijn is met € 3,90 per glas matig geprijsd.

Datum van bezoek: september 2020
20 september 2020 beoordeeld

Vanaf het ontvangst tot het buitengaan hebben we het gevoel dat we zeer welkom zijn. Vlotte bediening niks is teveel gevraagd. Zeer lekker eten en meer dan voldoende . We waren met verscheidene en er we mochten elk iets anders nemen zonder problemen. Alle voorgerechten zijn zeer lekker. mooi opgediend en zelfs nu in deze tijd met een warme glimlacht verscholen achter het masker. De hoofdgerechten lekkerder .De dessert waren ....Zeker komen we terug. Je betaald zeker niet teveel .

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Brasserie Café des Arts bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Brasserie Café des Arts geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.