“Goede verhouding prijs/kwaliteit”

Geclassificeerd als nr. 88 van 974 Restaurants in Gent
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden het grote tapasbord, dit was zeer lekker! Ook de hoofdgerechten vielen enorm in de smaak: chili con carne, ossenhaas, tussenrib en pasta met scampi en kip zijn allemaal aan te raden. Een zeer vlotte en spontane bediening, bovendien is er ook een gezellig terras buiten, ideaal voor deze zomer. Wij komen zeker nog terug!

GinoDeVilder, Owner van Poco Loco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Dank U! Het was een genoegen. Hasta pronto!

16 maart 2018 beoordeeld

ik heb hier al meerdere malen gekomen met familie en telkens was het een leuke ervaring.Ook in grotere groep was het heel gezellig en lekker. Mijn persoonlijke favoriet is de chilli con carne. Lekker!!! Ook met kinderen kan je daar gerust gaan. Er is een groot krijtbord waar ze kunnen op tekenen en een terras om buiten te zitten!

GinoDeVilder, Owner van Poco Loco, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2018

Dank u voor de mooie recensie. Groeten Gino

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere gerechten voor een scherpe prijs. (Zeker de vis en zeevruchten.) Royale porties. Aanrader!

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig restaurant. Prijs-kwaliteit zeer goed. Ceviche is echte aanrader. Ook andere gerechten waren lekker. Vriendelijke bediening.

17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele lekkere cau cau met kip gegeten! Zeker een aanrader! Niet de alledaagse vlaamse kost, maar lekker tafelen gegarandeerd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Poco Loco bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Poco Loco geweest? Deel je ervaringen!