“steeds een gedicht”

De Rave
Geclassificeerd als nr. 19 van 1.018 Restaurants in Gent
Keukens: Europees
4 weken geleden beoordeeld

Dit is het adres om fijn en gezellig te tafelen.Wij kennen het huis zeer goed en worden telkens weer overdonderd door de heerlijke smaken! Gebakken ganzenlever, niertjes...een droom.

4 weken geleden beoordeeld

Wat een verassing? Een klein ,rustig en zeer gezellig rustiek restaurantje ontdekt te Gent. Bij een stadswandeling bij toeval gevonden.
Heb er samen met mijn vrouw genoten van een lunch. Vriendelijke en stijlvolle bediening.
Zeer lekker en schappelijk van prijs. Ga er zekere nog eens terug.
Gelet het kader zeer geschikt voor een romantisch etentje.

4 weken geleden beoordeeld

Altijd aangenaam om terug te keren naar dit restaurant in hartje Gent.
Ik was er het laatste jaar niet meer geweest, maar ben gelukkig dit terug gedaan te hebben. Ik heb er genoten van een voortreffelijke goed verzorgde lunch.

2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds 5 keer mochten we proeven van de heerlijke maandmenu. Super verse produkten voor een eerlijke prijs , heerlijk verrassende wijnen aangeprijsd door de gastheer.

25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein, gezellig restaurant, een aanrader voor wie van culinair genieten houdt. Gezellige sfeer (open haardje brandde), perfecte bediening. Rustige, attente bediening.
Zeker een aanrader.

Reizigers die De Rave bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In De Rave geweest? Deel je ervaringen!