“Gezellige sfeer buiten.”
Beoordeling van Carlos Quinto

Carlos Quinto
Reserveren met
Carlos Quinto is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 189 van 1.030 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen
Beschrijving: 2 herenhuizen in hartje Gent aan de Vrijdagmarkt, verschillende zalen beschikbaar voor grote groepen.
3 september 2018 beoordeeld

Slibtong: je krijgt 3 stuks en die zijn lekker klaargemaakt; de frieten zijn wat dik en de groenten konden iets verser. De pasta van mijn vrouw was OK. Verwenkoffie: niet alle gebak was even vers, de gewone koffie was OK maar de cappuccino had wat warmer gemogen. Sfeer: rustige muziek en gezellige binnenplaats.

Datum van bezoek: september 2018

17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder lekker gegeten. Menu met zeer uitgebreide keuze, verfijnde gerechten, zeer vriendelijke bediening. Ideale locatie in het hartje van Gent. Heel mooi oud huis, groot terras, dat op vraag overdekt kan worden, nieuwe verlichting. Ondergrondse parkeergarage op enkele meters, onder de Vrijdagmarkt. We mochten met ons groepje uren tafelen, de wijn was heel lekker. Voor 10€ per persoon kan je een arrangement bij je menu kopen voor onbeperkt water en witte en rode wijn, en een glas cava vooraf. Dat is onvindbaar elders in Gent, meestal is dat de prijs van je glas cava. Het is er erg rustig, de tqfels staan ver uit elkaar, zodat je zowel met z'n tweetjes als met een groep ongestoord kan genieten. Alles was lekker, iedereen tevreden. Een pluim voor de kok en voor de dame die ons vrijdagmiddag bediende.

Datum van bezoek: augustus 2018
salonscarlosquinto, Manager van Carlos Quinto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Beste, dank voor uw leuke reactie. Carlos Quinto

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier eten met Social Deal. Aantrekkelijke menu en niet enkel op papier! Wel af en toe lang moeten wachten (waren er 3u voor 3-gangenlunch), maar het restaurant zat dan ook volledig vol. Ik keer zeker nog terug!

bedankt voor uw reactie, tot binnenkort, Carlos Quinto

7 augustus 2018 beoordeeld

Op een zwoele zomeravond op het binnen terras een oase van rust in de binnenstad.
De garnaalkroketjes waren home made en oed gevuld.
De chateau briand was heerlijk, smaakvol en sappig.
De bediening is super en voor 10 euro heb je een drankenarrangement met een glas cava en aangepaste wijnen bij de gerechten quasi à volonté.
Een lekkere dame blanche was een goede afsluiter.
Zeker de moeite waard om er te reserveren.

2 juli 2018 beoordeeld

We waren hier met een groep van 36 voor de lunch.
De inkom van de zaal en omgeving toonde zeer rommelig en is niet echt uitnodigend om te eten.Wel zeer mooie patio. zeer vriendelijke bediening en lekker verse groentjes, een paar slaatjes, lekkere dressing en brood.
Koffie&thee was inbegrepen maar voor een fles water extra betaalden we 8€! Per tafel.
Bij navraag zei de dame: ik heb nog maar de helft gerekend!
In de zuiderse landen staat er altijd gratis een kan water op de tafel: misschien tijd dat ze dat in Belgie ook eens leren!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Carlos Quinto bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Carlos Quinto geweest? Deel je ervaringen!