Beoordeeld op 22 februari 2020

Wat een aftandse oude zooi was het. 1 stopcontact in kamer voor tv, dus telefoons opladen ging niet, geen stopcontact voor scheren in badkamer. Oude badkamer, slecht bed, naast fabriek, zodat de hele nacht gezoem hoorde....drama!

Kamertip: Totaal niet meer van deze tijd! Geen aanrader!
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 11 november 2019

Ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam. Restaurant was in orde. slaapkamer was simpel en een fris kleurtje kan deze kamer wel eens nodig hebben om het aangenamer te maken. Ook een stopcontact meer op de kamer ergens nabij het bed zou ideaal zijn.

Kamertip: Zie mijn beoordeling.
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 23 september 2019

We hadden een kamers met ontbijt geboekt, verschillende mails gestuurd en telkens de melding gemaakt kamers met ontbijt, bij het inchecken krijgen we dan te horen dat er enkel kamers waren gereserveerd, na voorlegging van de mails werd er dan gezegd ik bespreek dit met de manager,dit is allemaal geregeld onder de vorige manager en die heeft blijkbaar geen goede communicatie gedaan. s'Morgens wordt er dan gemeld is de manager niet meer bij jullie geweest? Waarop wij dus een negatief antwoord moesten geven. Na veel over en weer discussie dat er dus een mis communicatie was geweest in het mailverkeer hebben we dan uiteindelijk ontbijt moeten betalen, dan hebben we nog moeten wachten want er was niets meer alles moest bijgemaakt worden we waren met een groep van 14 personen. Als er meerdere keren gezegd wordt in de mail: kamer met ontbijt, dit wordt bevestigd door jullie, dan ga je er als klant vanuit dat alles in orde is en niet dat je dan geconfronteerd wordt is zonder ontbijt en is de schuld van de vorige manager die niet meer te werkzaam is, daar heb je als klant geen boodschap aan. Ons weekeinde werd hierdoor in mineur geeindigd.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 september 2019

Weinig keuze van avondeten maar wel een heel goede salsa hamburger gegeten.Ontbijt was in orde. Ligging niet ideaal volop in de industriezone.Wel ideaal voor voetballiefhebbers zo dicht bij de ghelamco arena.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 17 september 2019

Schone kamer maar had veel onderhoud nodig. Airco werkte niet en gezien de staat van de airco al jaren niet meer. Slechte stopcontacten, bad/douche dat wiebelde. Te lage douchekop (voor iemand van 1.70) Basis ontbijt was goed. Ver van het centrum af wel OV beschikbaar voor de deur

Kamertip: Boek een ander hotel, kamers zijn niet geschikt voor een comfortabele overnachting
Datum van verblijf: oktober 2018