“Oergezellig”
Beoordeling van Theater Tinnenpot

Theater Tinnenpot
Geclassificeerd als nr. 117 van 180 dingen om te doen in Gent
5 maart 2017 beoordeeld

Telkens aangenaam om een voorstelling uit het ruim aanbod in dit gezellige theater mee te maken. Het is een intiem theater waar je voor en nadien ook rustig iets kan drinken en bespreken.

9 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk theater. Gezellig,niet de massa duidelijk. De kwaliteit van de show was bij mij ok. De prijs viel ook mee.

1 mei 2013 beoordeeld

Een gezellig theater. Redelijk kleinschalig. Er is een grotere zaal en een kleintje (zijn er 2 of 3?). Een tof programma wordt er aangeboden. Niet te duur. Leuk om er langs te gaan.

Reizigers die Theater Tinnenpot bekeken, bekeken ook

In Theater Tinnenpot geweest? Deel je ervaringen!