TripAdvisor

JILLES Beer & Burgers Gent
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 337 van 1.093 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Jilles Beer & Burgers Gent, de stad van het goede leven en ons eerste burgerrestaurant. De ligging vlakbij Kinepolis maakt van Jilles Gent de ideale uitvalsbasis voor een avondje bioscoop. Vermeld je filmplannen bij de reservatie en wij houden hiermee rekening. Al nodigen de gezellige open haard en het houten interieur uit voor een avondje samen genieten. Voor elk wat wils in Gent. ’s Middags al een hongerke, maar geraak je niet tot bij ons? Deliveroo levert aan huis of op kantoor in Gent. Neem er gerust een aangepast biertje bij.
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Jilles is al jaren een fenomeen in Gent en andere steden. Super lekkere burgers aan een juiste prijs. Vandaag de royal margaret genomen en die was zeer lekker

Datum van bezoek: september 2019
Jilles_BeerBurgers, Public Relations Manager van JILLES Beer & Burgers Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Dankjewel, Peter! Heel fijn om te lezen :)

10 september 2019 beoordeeld

JILLES Beer & Garbage Gent:

slechte kwaliteit, vies en racist.
ik zou liever eten uit een vuilniszak. echt niet proper!

Datum van bezoek: juli 2019
Jilles_BeerBurgers, Public Relations Manager van JILLES Beer & Burgers Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Hallo Pierre, we appreciëren je mening, maar betreuren dat je het op die manier formuleert. Wij doen steeds oprecht ons best om onze klanten een zo goed mogelijke ervaring te bezorgen. Als je concrete opmerkingen hebt, dan horen we die graag.

21 augustus 2019 beoordeeld

En lekkere burger is niet ver weg in Gent veel zaken maar hier lik je jouw pollekes af lekker vlees het broodje wouw en na je bezoek kan je altijd een filmpje kijken in kinnepolis vlakbij dus met vrienden if gezin zeker aan te raden een lekker drankje derbij wat wil je meer tot later en geniet er van

Datum van bezoek: november 2018
Jilles_BeerBurgers, Public Relations Manager van JILLES Beer & Burgers Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Wow! Heel leuk om te lezen, je review maakt onze dag! Hopelijk tot de volgende keer

18 augustus 2019 beoordeeld

Het vlees was volledig uitgebakken tot op schoenzoolniveau en het vlees was van slecht kwaliteit. Je kan bijna beter vlees vinden bij een frituur!

Datum van bezoek: augustus 2019

Hoi Anneleen, jammer om te horen dat we je teleurgesteld hebben. We geven je feedback door aan de keuken!

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb Jilles Burgers leren kennen als gezellig, warm restaurant waar je lang kon tafelen, met lekkere burgers, hartelijk personeel en goede service. Over de jaren heen heb ik het zien evolueren: meer fast food, kwantiteit boven kwaliteit. Vandaag een aperitief besteld en 2 burgers met bijpassende biertjes. De aperitief (van het huis, volgens de kaart gebaseerd op de ice tea met citroengras en komkommer maar in realiteit rood, mierzoet en met framboos?) stond nog geen 5 minuten op tafel en daar waren de burgers al. Bediening met weinig oog voor de klant. Ook de burger was enorm doorbakken en niet smaakvol. Absoluut geen aangename restaurant ervaring, niet de service die we kennen van vroeger. Jammer.

Datum van bezoek: augustus 2019
Jilles_BeerBurgers, Public Relations Manager van JILLES Beer & Burgers Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Hoi Laura, jammer om te lezen dat we je teleurgesteld hebben. We nemen je feedback mee naar het personeel en passen aan waar nodig! Dankjewel voor je bezoek en hopelijk kunnen we het ooit goedmaken!

Reizigers die JILLES Beer & Burgers Gent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In JILLES Beer & Burgers Gent geweest? Deel je ervaringen!