Vandaag geopend: 08:30 - 17:00

vanaf US$ 29,82
vanaf US$ 57,26
vanaf US$ 113,32
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het Lam Gods is een hoogtepunt waar je een omweg voor maakt. De kathedraal is al een prachtig podium voor dit kunstwerk, maar de AR-experience maakt de beleving volledig af. Een interessante uitleg en achtergrond informatie op een heldere en leuke manier vormgegeven. Neem voor hetzelfde geld de 60min ipv 40min beleving te zien. De tijd vliegt voorbij dus wees niet bang dat dit ‘te lang’ duurt. En neem na het lam ook de tijd om de kathedraal zelf te bewonderen.

Beoordeeld op 13 augustus 2021 via mobiele applicatie

Prachtige kerk, oom als je geen kaartje hebt weten te bemachtigen voor het beroemde schilderij. Zeker de moeite waard om naar binnen te gaan.

Beoordeeld op 8 augustus 2021 via mobiele applicatie

Vlotte check-in, zowel bij het binnenleiden, als bij de kassa en bij het aandoen van de augmented reality. Wat een knap technisch hoogstandje is die A.R!
Het bezoek aan het atelier van Jan Van Eyck in A.R. haast levensecht. Je beleeft de geschiedenis.
Het Lam Gods nog indrukwekkender en mooier dan ik me had voorgesteld. Een absolute aanrader, zeker om met jongeren te bezoeken.

Beoordeeld op 1 augustus 2021 via mobiele applicatie

Tijdens vakantie het Lam Gods bezocht (zonder AR) met mijn man. Tijdens mijn studievakken kunstgeschiedenis regelmatig over dit altaarstuk gehad, waanzinnig om hem nu dan eens in het echt te zien. Prachtig en betoverend!

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 31 juli 2021

Bezoek het Lam Gods van de gebroeders Van Eijck in de Sint-Baafskathedraal. Prachtige ervaring door de augmented reality. Ik bracht een bezoek met enkele jongeren en zij vonden het een succes. Het is een nieuwe manier om naar de realiteit te kijken. Je blijft geboeid door het verhaal. Een echte aanrader.

Datum van activiteit: juli 2021