Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 96
Hotels.comUS$ 96
PricelineUS$ 96
TravelocityUS$ 96
TripadvisorUS$ 96
ZenHotels.comUS$ 103
Beoordeeld op 25 november 2021 via mobiele applicatie

Afgelopen week ivm een ziekenhuis bezoek met mijn vriendin een aantal nachten in dit hotel verbleven. Het is prima bevallen. De kamer was ruim en netjes en het bed lag erg fijn.
Het ontbijtbuffet was voor ons uitgebreid genoeg, en heeft ruime openingstijden. Het personeel van het hotel is vriendelijk.
Mochten we nog weer een keer naar Gent gaan, dan zullen we zeker weer overwegen om naar dit hotel te gaan, en we kunnen dit hotel ook echt aanraden als je een bezoek brengt aan Gent.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 28 juli 2021

Kamer is goed, net en schoon. COVID regels worden goed nageleefd.

€ 19 per nacht per auto is veel te veel, en een schandalige manier om nog even wat geld te verdienen. Tip; doe het niet en rij dit hotel voorbij.

Kamertip: Kies voor een kamer met twin bed; meer ruimte!
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 18 juli 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel net naast Flanders expo Gent en 200 meter van de tramhalte naar het centrum en de Ikea. Mooie en nette kamer met uitzicht op de overdekte binnenplaats annex restaurant. Vermits er niet zoveel gasten waren ging het ontbijt en diner door in de bar annex restaurant. Mooi en uitgebreid ontbijt, redelijke keuze dranken en lekker eten aan redelijke prijzen.
Het hotel ligt wel aan De Loop en rondjes rijden hoort hier wel bij.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 19 mei 2021

Het kon niet beter zijn, nette kamers, fijne bedden, vriendelijk personeel, niets is hen te veel! Verder is het het er gewoon een gezellige sfeer! Verder is het vlot bereikbaar met een ruime parking en dicht bij de snelwegen :)

Datum van verblijf: mei 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 november 2020

Het ontvangst door Luc was hartelijk en verwelkomend, eveneens de vriendelijkheid van het andere personeel was top. De kamers super proper en het ontbijt lekker naar mate van het mogelijke tijdens de COVID tijden...

Datum van verblijf: november 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Celine Roosen, Eigenaar van Holiday Inn Express Gent, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2020

Beste Jean,

Hartelijk dank voor je review en verblijf bij ons, dit voor ons van grote waarde voor ons je mening te kennen.
Hiermee kunnen we dan aan de slag om een nog beter service te verlenen naar de toekomst toe.
Blij te horen dat alles naar wens was, we doen ons uiterste best u thuis te laten voelen, ver van huis...

We kijken er alvast naar uit, u in de toekomst terug te mogen begroeten,

Inmiddels wens ik u alvast fijne en veilige feestdagen,

Met gastvrije groet,

Luc Schollaert - Guest Service Manager