Beoordeeld op 10 september 2019

* het restaurant is gesloten op vrijdag, zaterdag & zondag!!!!
* je kan er GRATIS je electrische wagen laden, maar je moet wel parking betalen als je de wagen 's nachts laat staan, gedurende de dag GRATIS parkeren en laden!!!! Hoe kun je gratis je wagen laden als die er niet kan staan?? Want, de parkeerplaats bestemd voor het elektrisch laden werd 2 nachten bezet door de eigenaar van de wagen met plaat n° 1-wfw-172, vermoedelijk en naar alle waarschijnlijkheid van een medewerker van het hotel, misschien wel de gerant!!!!

Kamertip: Ga liever naar een ander hotel
Datum van verblijf: augustus 2019
HIEX_Gent_manager, General Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste FredS2677
Bedankt dat u er voor gekozen heeft om bij ons te logeren. We weten dat er veel keuze is in Gent, u heeft slim gekozen voor Holiday Inn Express.
Wat de inhoud van uw bericht betreft moet ik toch zeggen dat ik teleurgesteld ben. Wij doen ons uiterste best om op alle platformen gedetailleerde informatie te verstrekken over de diensten die we hebben alsook de openingsuren. Uit uw feedback maak ik op dat u deze info niet gelezen heeft, en dat u ook geen contact gezocht heeft met ons personeel tijdens of na uw verblijf.
De correcte informatie geven we graag voor uw toekomstig verblijf en andere lezers:
-Brasserie D-LYS is inderdaad open ma-do van 17-23u. Tijdens de weekends hebben we vooral toeristen die het centrum van de stad willen bezoeken, en is er weinig interesse in een restaurant bij ons.
-Tijdens de weekends zijn er pizza's en snacks beschikbaar in de Lobby Bar, of een waaier van takeway via UberEats, Deliveroo, Takeaway.com e.d., of een diner in het centrum in Midtown Grill met shuttle heen/terug inclusief.
-Wat betreft de laadpaal: voor het verbruik van elektriciteit wordt u inderdaad niet aangerekend, maar de parking op zich is wel degelijk betalend, wat ook gedetailleerd op alle websites staat, alsook op een bord voor de parking en in het hotel. Ook tijdens de dag is de parking betalend, en dit na de eerste 30 minuten.
-De auto op de parkeerplaats voor laden behoort niet aan mij (de gerant) toe, noch aan iemand van ons team. Het gaat hier vermoedelijk over een hotelgast die niet daar moest of mocht parkeren. Ook daar weer: als u ons hiervan informeert hebben we op de zijkant van het hotel nog ruimte voor meerdere wagens om op te laden.

Dus samengevat: ik nodig u steeds uit om tijdens uw verblijf uw bezorgdheden en vragen te melden aan ons receptie-team. Er is zeer weinig dat we niet kunnen oplossen, we doen hiervoor steeds ons uiterste best.

Hoogachtend
Laurens Roels, Hotel Manager

Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Gelegen langs snelweg en dichtbij centrum .
Grote parking aanwezig aan hotel .
Kamers groot met zeer grote bedden en zeer aangename matras .
Keuze uit 2 soorten kussens ( zacht en hard ) is ook pluspunt .
Receptie vriendelijk en behulpzaam .
Dinner was ok .
Ontbijt ruimte is minder aangenaam en druk .
In kamer stond ook 2 persoonszetel maar deze was degoutant vies van enkele duidelijk ( sexuele?) zichtbare vlekken op zitgedeelte ( kamer 405) .

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 16 mei 2019

Schandalige prijs voor de parking. Vandaag zakenafspraak van 45 minuten. Vroeger kon je hier gratis parkeren als je consumeerde. Nu niet meer. 30 minuten gratis en ticket zegt > 30 minuten laten valideren aan receptie. Valideren is vandaag 5 euro betalen. Een consumptie van 7 € kostte ons 10 € extra aan parking (2 wagens) zonder dat dit duidelijk op het ticket vermeld is. Laatste maal dat we hier een zakenafspraak deden. Vanaf heden naar wegrestaurant -> zal veel goedkoper zijn.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
HIEX_Gent_manager, General Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Beste gast
Bedankt voor uw feedback over uw bezoek aan Holiday Inn Express Gent. We wijzen er op dat de informatie over het gebruik van de parking duidelijk aangeduid staat buiten de parking aan de slagbomen, alsook binnen in de lobby.
Het klopt inderdaad dat de eerste 30 minuten gratis zijn, en dat de kost daarna 5 eur is voor de eerste 120 minuten. Ter vergelijking: in nabijgelegen parking Brico of Ghelamco Arena betaalt u 5 eur per uur vanaf de eerste minuut. Met de gegenereerde omzet bieden wij voor onze hotelgasten o.a. een gratis ontbijt aan, en werd recent meer dan 75.000 eur geinvesteerd in een upgrade van het Wifi systeem en renovatie van alle gangen.

Ik begrijp aldus uw ongenoegen, maar vindt het jammer dat u een gebrek aan kennis nemen van de voorwaarden langs uw kant, afdoet als bedrog van onze kant.

Indien u specifiek op zoek bent naar een goedkope locatie voor een kort gesprek met gratis parking, dan kan u in de buurt terecht in Van der Valk Drongen, Van der Valk Nazareth, Lunch Garden op de Pacificatielaan en Colmar Grill op de Kortrijksesteenweg in Sint-Denijs-Westrem.

Hoogachtend
Laurens Roels, Hotel Manager

Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

Een beetje omslachtig om er te komen, goed op de bordjes letten. Parkeerplekken genoeg. Vriendelijke dame aan de receptie. De kamers zijn prima met een goede douche en het ontbijt is nog beter. Heel veel keus daarin

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 27 april 2019

Super mooie en ruime kamer, de mensen aan het onthaal ... Luc de verantwoordelijke was super vriendelijk en behulpzaam, hij gaf ons de beste tips voor deze mooie stad, de mensen uit zijn team waren ook top en de dame aan het ontbijt heeft ons steeds met een vriendelijk woord bijgestaan. Het eten was heel lekker

Kamertip: Wij komen terug
Datum van verblijf: april 2019
HIEX_Gent_manager, Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Beste gast, heel erg bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons hotel een waardering te geven.
We zullen uw feedback zeker doorgeven aan de collega's.
Tot bij een volgende gelegenheid, in Gent?