4 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 121
TravelocityUS$ 116
Agoda.comUS$ 122
Beoordeeld op 8 augustus 2022

De inrichting is ontzettend netjes en chique. Het personeel is super behulpzaam en vriendelijk! Comfortabele bedden en ruime kamers met super mooie, nette ensuite badkamers! Alles is zo mooi en modern ingericht. Ze hebben zelfs een Sky Bar met buiten gedeelte, zo tof om 's avonds een drankje te doen, echt een aanrader!

Het uitzicht en de locatie valt alleen wel tegen. Het is op een groot soort industrieterrein ergens achterin bij een voetbalstadion, waar wij recht op uit keken vanuit onze kamer. Ze adverteren dat je een mooi uitzicht hebt en dat ze op een mooie locatie zitten, maar dat valt dus wel echt tegen.

Datum van verblijf: juli 2022
Dominique van Deth, General Manager van Van Der Valk Hotel Gent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2022

Beste gast,

Bedankt om de tijd te nemen om een beoordeling te schrijven over uw verblijf bij ons.

Uw feedback is een ware motivatie voor ons! Ons team zet zich dagelijks in om iedere gast een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Een beoordeling als deze is dan ook de kers op de taart!

Wij kunnen niet wachten om u terug te mogen verwelkomen.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 8 augustus 2022

Ik had de suite geboekt voor mijn partner en ik inclusief ontbijt. De kamer was heel mooi ingericht met alle luxe elementen. Heel vriendelijk personeel ook en de Skybar had zeer lekker cocktails eten. Je hoeft je dus niet meteen te verplaatsen om kwalitatief uit eten te gaan. Zeker een verblijf dat voor herhaling vatbaar is.

Beste mevrouw Dupon,

Hartelijk dank voor het schrijven van een recensie over uw verblijf bij ons.

Het doet ons plezier dat u een aangenaam verblijf had bij ons. Wat leuk dat jullie hebben kunnen genieten van een drankje in onze Skybar!

Hopelijk tot snel?

Beoordeeld op 8 augustus 2022

Zeer fijn hotel. Mooie ruime kamers een goed ontbijtbuffet , fijne receptie met genoeg personeel snelle incheck , mooie skylounge met goede cocktails , zeker voor herhaling vatbaar .. al met al een dikke tien

Beste mevrouw Lemmens,

Bedankt voor het schrijven van een beoordeling na uw verblijf bij ons.

We waarderen uw feedback enorm. Fijn dat u meld dat u nog graag naar ons terugkomt.

Tot ziens!

Beoordeeld op 8 augustus 2022

Wat een mooi hotel, prachtige kamers, mooi sanitair. Locatie buiten de stad is minder mooi, maar daardoor wel rustig. Ligt naaast het voetbalstadion. Op loopafstand van een directe busverbinding naar het centrum. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Een echte aanrader.

Beste Nicole,

Wat een leuke recensie! Hartelijk dank hiervoor, we waarderen het enorm dat u Van der Valk hotel Gent aanraad bij anderen.

Hopelijk tot snel?

Beoordeeld op 7 augustus 2022

Zeer mooie, grote suites met leuke snufjes. Geweldige massages en wellnesscompartiment. Personeel erg behulpzaam en bekwaam.
Lekker eten en de skybar was geweldig om te aperitieven, maar ook om na het eten een digestief te nemen; met live dj. Zalige sfeer.
Zeer snelle check in en check out. Qua ontbijt was alles erg vers en op de minuut klaar gemaakte roereitjes. Er ontrak niets.

Beste Lorenzo,

Hartelijk dank voor deze fijne recensie over uw verblijf bij ons.

Het doet ons plezier om te lezen dat u heeft kunnen genieten van onze verschillende faciliteiten zoals de spa en onze Skybar.

Wij kunnen alvast niet wachten om u in de toekomst opnieuw in de watten te mogen leggen.

Met gastvrije groeten,