Gratis annuleren tot 16-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
PricelineUS$ 116
ibisUS$ 115
Hotels.comUS$ 117
Beoordeeld op 17 april 2022

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 28 februari 2022 via mobiele applicatie

Aangenaam verrast door het mooie in interieur van onze kamer. Ze is klein, maar heel goed verzorgd! De ligging vlak naast Sint-Baafs is echt ideaal! Ik mis enkel een koffiezetje in de kamer. Absoluut zijn geld waard! Het verbaast me dat je voor zo'n prijs, zo'n verzorgd hotel vindt in het centrum van Gent, dichtbij alles.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 16 februari 2022

Het was een heerlijk weekend we hebben genoten .ontbijt was heerlijk en divers het personeel vriendelijk en zeer behulpzaam ook heel fijn was dat we de beschikking hadden om te bestellen bij de bar in het restaurant. In één woord geweldig heerlijk en fantastisch.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 27 januari 2022 via mobiele applicatie

Toplocatie. Moderne kamers , goede bedden , badkamer OK voor budget hotel. Zeer vriendelijke behulpzame staff aan de receptie.
Verwarming [ Daikin airco/verwarming ] was niet voldoende om kamer echt warm te krijgen
Het was buiten net boven 0 gr C.
Kleine parkeergarage onder het hotel. Met grote wagen zal het zeer lastig zijn om weer naar boven te rijden
Zeer nauwe bocht zonder overzicht.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 21 december 2021

Prima hotel met een perfecte ligging vlak naast de St-Baafs kathedraal. De ontvangst was zeer vriendelijk.
De hotelkamer is niet heel erg groot maar voor 1 nachtje prima te doen. Ik had gevraagd om een rustige kamer en die hebben we gekregen. We verbleven op de 4de verdieping en keken uit op het plein en de kerk. 's nachts hebben we niets gehoord en heerlijk geslapen.
Mijn wederhelft was jarig en op aanvraag stond er een flesje cava koud en waren ze zo lief geweest om bij Leonidas een doosje pralines te halen.
Het ontbijt was goed, veel keuze. Minpunt vond ik wel dat het ontbijtspek nagenoeg rauw was, dat had wel wat meer gebakken mogen zijn. Daarnaast komt het roerei komt uit een pakje en dat proef je. Zonde want vers ei is zoveel lekkerder.
Parkeren kun je in diverse parkeergarages in de omgeving. Wij betaalde voor 1,5 dag 23 euro

Kamertip: Vraag om een rustige kamer dan zit je wat hoger en hoor je minder geluid van beneden
Datum van verblijf: december 2021