2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 130
PricelineUS$ 129
Hotels.comUS$ 130
TravelocityUS$ 130
FindHotelUS$ 128
Lol.travelUS$ 157
Beoordeeld op 24 juli 2022 via mobiele applicatie

De kamer is zen geld niet waard vermut oud vuil
Badkamer vuil
Geen wc borstel
Vuil tapijt
Douchegel was leeg

Heel dag ramen open moeten zetten voor stank zijn geld niet waard

We hadden gemeld dat wij geen ontbijt wouden toch wou ze het aanrekenen aan balie gelukkig is dit niet doorgegaan

Ze spreken aan de balie geen woord Nederlands of Frans enkel Engels sorry nee nooit meer

Kamertip: Boek alvast geen standaard kamer en wees alert wat z euro aanrekenen
Beoordeeld op 19 juli 2022

Wij zijn zeer tevreden over het hotel in Gent, alles is er kraaknet, en verzorgd,
Wij waren een uur te vroeg in het hotel, en konden toch direct op de kamer, alsook het personeel aan de balie was supervriendelijk en behulpzaam, iets wat je nog moeilijk vindt dezer dagen.
De ligging is echt centraal gelegen in Gent met alles op wandelafstand.

Beoordeeld op 12 juli 2022

Hotel maakt zijn hoge prijs slechts gedeeltelijk waar middels zijn perfecte locatie.
Het vinden van de parkeergarage is een uitdaging. Geen info op de website.
Comfort van de kamer is goed. Wel niet storen label aan de deur hangen anders loopt personeel ongevraagd binnen. Houtwerk in de kamer doet versleten aan.
Restaurant is niet beschikbaar ondanks vermelding op de website.
Laat uitchecken op zondag (17.00 uur) wordt niet waargemaakt.

Beoordeeld op 28 juni 2022

uitstekend hotel, vriendelijke bediening, goede kamer van alle gemakken voorzien, eigen parkeergarage, heerlijk uitgebreid ontbijt, in hartje Gent, alles op loopafstand. We hebben een heel fijn weekend gehad!

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 9 juni 2022

Echt bijzonder vriendelijke mensen die zeer behulpzaam zijn en je netjes te woord staan.
De kamer was perfect, met een mooi uitzicht enz. Ontbijtbuffet gaf een rijk gevoel en een leuke beleving.
Wij komen zeker terug. Deze keer waren wij er vanwege bezoeken aan de ANCA heup kliniek en het Jan Palfijn ziekenhuis. Dit in april en eind mei.

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken