Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 127
TravelocityUS$ 127
PricelineUS$ 127
Beoordeeld op 22 mei 2022 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een top locatie, het vriendelijk personeel is behulpzaam. Maar helaas veel achterstallig onderhoud aan kamers, de badkamers en aan de buitenzijde van het hotel.
Voor een drankje aan de bar moet je lang wachten maar worden wel mooi opgemaakt geserveerd.

Prijs kwaliteit is niet evenredig. Je betaalt voor de locatie. Niet voor comfort.

Kamertip: Kom met het ov.
Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 april 2022

Het is een prettig en gastvrij hotel dat optimaal gelegen is in het centrum van Gent,, De service is vriendelijk en behulpzaam. De parkeerfaciliteit is uitstekend. Het ontbijt geeft een ruime keus en is kwalitatief prima verzorgd. We komen graag terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 19 april 2022

In het Paasweekend voor 3 nachten een kamer geboekt. Kamer basis maar netjes en rustig. Parkeren onder het hotel: ietwat lastig te vinden en erg duur! Hotel zou moeten wijzen op de mogelijkheid om aan de rand van de stad gratis te parkeren en gebruik te maken van de shuttledienst naar het hotel/centrum van Gent. De dutymanager van het hotel was dit niet met ons eens: "gasten zeuren daar nooit over".
Het verstrekken van tourist info door de overige personeelsleden achter de receptie verdient geen pluim, veel jonge en onervaren medewerkers (stagiars?)
Het ontbijt is matig: te weinig personeel en zeker niet vriendelijk. Een rommelig geheel met als klap op de vuurpijl honden in het restaurant....
Ligging van het hotel t.o.v. de stad is geweldig: alles op loopafstand.

Beoordeeld op 17 april 2022 via mobiele applicatie

Dit is een hele fijne plek om te verblijven in Gent. Het hotel licht midden in de binnenstad, letterlijk tussen de bezienswaardigheden. De kamers zijn netjes en worden goed schoongehouden. Met het raam dicht is het er ook echt stil, je hoort niets van eventueel geluid van buiten. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en smakelijk, het personeel hartelijk en hulpvaardig. Auto kan onder het hotel worden geparkeerd (€25 per dag). Wij hadden ons geen beter hotel kunnen wensen tijdens het Paasweekend in Gent.

Beoordeeld op 22 maart 2022

Vriendelijk personeel. Locatie uitstekend. Prima uitgebreid ontbijt. Restaurant was niet open, maar met de vele eetgelegenheden in Gent geen probleem. Heel groot bed, alleen wel harde matrassen. En geen Netflix, altijd jammer.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bart Rottiers, General Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2022

Beste gast, bedankt voor uw prachtige review. We zijn blij dat u zo positief bent over uw verblijf. Hopelijk heeft u ondanks de harde matrassen nog wel een fijne nachtrust gehad. Onze excuses. Hopelijk kunnen wij u snel weer terug verwelkomen. Met gastvrije groet, Olivier, back office