• Zwembad
Hotel Gravensteen(Gent)
  • Bar/lounge
Astoria Hotel Gent(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 167 per nacht.

30 mei 2018 beoordeeld

Mooie en ruime kamers, goede hygiëne, goede matrassen. Heel uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Ondergrondse garage is een pluspunt! Perfecte ligging om Gent te bezoeken. Voor ons een echte aanrader!

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Hallo andy, hartelijk dank voor uw prachtige recensie en score voor ons hotel, we zijn erg blij dat u zo van uw verblijf bij ons heeft genoten en zijn er zeker van dat uw lovende woorden een inspiratie zullen zijn voor toekomstige gasten. We kijken er reeds naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen en u dan weer u in de watten te mogen leggen, gastvrije groeten en nog een prettige dag toegewenst.

22 mei 2018 beoordeeld

De kamer was heel ruim, de service zeer goed. Zeer lekker ontbijt.
Toch kreeg ik het gevoel dat de prijs iets te duur was voor de kwaliteit en luxe.
Ook leek het dat de nachtploeg de muziek op het binnenplein niet leek uitgezet te hebben.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Hallo Lien, hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide beoordeling over ons hotel. Wij zijn zeer blij dat u van uw verblijf bij ons en van ons uitgebreide ontbijtbuffet heeft genoten. Ook uw compliment over onze goede service maakt ons trots, want de klantvriendelijkheid van onze medewerkers blijft natuurlijk de kers op de taart voor elk verblijf! Wij vinden het dan ook zeer jammer dat wij niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en we willen u daarvoor onze welgemeende excuses aanbieden. Wij nemen uw opmerkingen ter harte en zullen ze zeker binnen ons team bespreken. In afwachting van het genoegen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten en nog een prettige dag toegewenst.

22 mei 2018 beoordeeld

Wij komen jaarlijks terug met een groep van 100 personen voor een sportief event. Het eten, de kamers, de service word telkens aan onze noden aangepast.

Het hotel is perfect gelegen met eigen parking.

Bedankt aan het hele NH team.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken

Hallo Eric, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en score, die zeker inspirerend zullen zijn voor toekomstige gasten, zowel toeristisch als zakelijk. We zijn blij dat u alweer zo van uw verblijf bij ons heeft genoten. We doen altijd ons best om een buitengewone ervaring te bieden aan al onze gasten en uw mooie woorden bevestigen ons dat we hierin zijn geslaagd. Wij kijken er dan ook reeds naar uit u volgend jaar opnieuw in de watten te mogen leggen, vriendelijke groeten en nog een fijne dag toegewenst.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie en ruime kamer. Goede bedden en propere, verzorgde kamer! Mooi en uitgebreid ontbijt. Prima ligging op wandelafstand van centrum Gent! Ondanks centrale ligging, geen last van geluidsoverlast! Kom hier zeker terug!

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2018

Hallo Thijs, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en score, die zeker inspirerend zullen zijn voor toekomstige gasten. We zijn blij dat u zo van uw verblijf bij ons heeft genoten. We doen altijd ons best om een buitengewone ervaring te bieden aan al onze gasten en uw mooie woorden bevestigen ons dat we hierin zijn geslaagd en we kijken er dan ook naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten en nog een fijne dag toegewenst.

11 mei 2018 beoordeeld

Perfect hotel. Mooie ruime kamer. Werd direct een derde bed geplaatst welke ook van goede kwaliteit was. Kamer perfect schoon. Riante badkamer voorzien van veel luxe. Badjas en slippers aanwezig. Koffie hoek dagelijks gevuld. Personeel erg vriendelijk. Goed ontbijt. Perfecte ligging. Aanrader

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Hallo Bianca, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en score, we zijn echt blij dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons. We doen altijd ons uiterste best om een buitengewone ervaring te bieden aan al onze gasten en uw mooie woorden bevestigen ons dat we hierin zijn geslaagd. Maar meest van al zijn wij ingenomen met uw waardering voor ons vriendelijke personeel; per slot van rekening blijven zij de kers op de taart voor elk verblijf vormen en wij zullen uw compliment met trots aan hen doorgeven. Wij kijken er reeds naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten en nog een prettige dag toegewenst.