Ghent Marriott Hotel(Gent)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 185 per nacht.

• Zwembad
  • Bar/lounge
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Agoda.com
Priceline
  • Gratis ontbijt
  • Gratis ontbijt
6 september 2017 beoordeeld

hotel is goed gelegen en centraal, maar kamers zijn verouderd met vasttapijt dat eigenlijk moet vervangen worden. Kamer die uitgeeft op binnenplaats onderhevig aan lawaai van airco en toestellen daar. Ontbijt is echter prima en staff is vriendelijk. Al bij al een veel te hoge prijs voor een viersterren die dat niet verdient.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Hallo Chris, hartelijk dank voor het delen van uw evaluatie, want alleen constante feedback van onze gewaardeerde gasten stelt ons in staat onze diensten voortdurend te evalueren. Wij vinden het zeer jammer dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen inlossen en bieden u daarvoor onze oprechte excuses aan. Sommige kamers zijn inderdaad aan renovatie toe en uw opmerking wordt meegenomen in een toekomstig actieplan. Jammer ook van de lawaaihinder, geeft u ons de volgende keer gerust een seintje op m.duchau@nh-hotels.com en dan reserveren wij alvast een heel rustige kamer voor u. Tot slot willen wij u nog bedanken voor uw complimentjes over onze gunstige locatie, ons copieuze ontbijtbuffet en onze vriendelijke medewerkers. Wij kijken er dan ook naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten en nog een prettige dag toegewenst.

5 september 2017 beoordeeld

Goed hotel, vriendelijk personeel, goede ligging in het centrum van Gent. Kamers en sanitair zijn goed. Prima ontbijt met als enige kanttekening dat we beide ochtenden gingen zitten aan een tafel die al eerder gebruikt was, waardoor het bestek was afgeruimd. Het kostte enige moeite nieuw bestek te bemachtigen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Beste Monique, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling over ons hotel, we zijn blij dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten! Wel betreuren wij het incident met het bestek bij het ontbijt. Wij zullen dit met de verantwoordelijke bespreken zodanig dat onze medewerkers nog oplettender zijn op dit punt. Wij kijken er naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten en nog een prettige dag toegewenst!

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben prima verbleven in hotel Belfort Gent. Super hoe al het personeel meegewerkt heeft aan een onvergetelijk verjaardagsontbijt van mijn vrouw Henney. Dank jullie wel allemaal een we komen zeker nog en keer terug om nog meer van Gent te genieten.

Louis Geraerts

Verbleef: september 2017, reisde met familie
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2017

Geachte Mr Geraert, heel erg bedankt voor uw prachtige recensie. Het leveren van een perfecte service in een perfecte omgeving, dit is immers ons dagelijkse doel en we zijn dan ook erg trots op uw waardering. Het maakt ons ook blij dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten en dat wij hebben kunnen bijdragen aan een memorabele verjaardag voor uw echtgenote Henney. In afwachting van het genoegen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, hartelijke groeten en nog een prettige dag toegewenst!

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk bezoek, goede bedden, prima ontbijt! Staff is vriendelijk en ligt mooi centraal. Genoeg leuke restaurantjes in de buurt. Parkeren kan bij het hotel maar kan ook gratis bij p+r Oostakker. Hotel heeft sauna en gym!

Verbleef: september 2017
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2017

Beste gast, hartelijk dank voor uw mooie en constructieve feedback over ons hotel. Perfecte service leveren in een perfecte omgeving blijft natuurlijk ons dagelijks doel en wij zijn er trots op dat dit door u wordt geapprecieerd en dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Wij kijken er dan ook naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten en nog een prettige dag toegewenst.

30 augustus 2017 beoordeeld

4 nachten doorgebracht in Gent. Heerlijke stad, echt genieten. De locatie van het hotel is ideaal.
Ontvangst was goed, auto kon onder het hotel geparkeerd worden en de kosten daarvoor zijn vergelijkbaar met de openbare parkeervoorziening. De kamer die wij hadden, was ruim. Verder hebben wij weinig facilitieten van het hotel gebruikt. Alleen even opletten bij het uitchecken, de factuur klopte niet en we moesten om een correctie vragen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2017

Beste Daniel, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling over ons hotel. Tot onze grootste troeven behoren inderdaad onze toplocatie met private ondergrondse parkeergarage, onze ruime en goed geëquipeerde kamers en onze professionele medewerkers, die steeds hun uiterste best doen om onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen. Wel betreuren wij dat de factuur niet onmiddellijk klopte bij het uitchecken. Wij zullen dit met het betrokken departement bespreken zodanig dat zij nog oplettender zijn, want het is inderdaad zeer belangrijk dat onze gasten een correcte rekening krijgen voorgelegd. Wij kijken er naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten en nog een prettige dag toegewenst!