Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Ghent Marriott Hotel(Gent)
US$ 156
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 189 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

US$ 129
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Zwembad
US$ 103
US$ 81
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 90 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

US$ 141
US$ 129
Hotels.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 92
Booking.com
Zie aanbieding
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 141
US$ 109
Hotels.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
US$ 136
US$ 110
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
US$ 101
US$ 94
Priceline
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
US$ 113
US$ 106
Priceline
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Beoordelingen (2.409)
Beoordelingen filteren
2.409 resultaten
Waardering van reizigers
1.024
1.045
246
63
31
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.024
1.045
246
63
31
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
75 - 80 van 2.409 beoordelingen
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, direct in het centrum van Gent. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Ok kamer (wel lawaaiige minibar) met bad. Uitgebreid ontbijtbuffet (zelf een wafel maken!). Andere faciliteiten niet geprobeerd. Het personeel is vriendelijk. Helaas zijn ze wel twee ochtenden op rij vergeten ons ontbijt op de kamer te bezorgen. Daarom maar naar de ontbijttafel gegaan. Bij vertrek werd dit na onze klacht wel heel keurig afgehandeld. Ik vond het parkeertarief voor gasten aan de hoge kant (eur 25/dag).

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Bedank Pierre K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Beste Pierre, hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij zijn erg blij dat u onze uitstekende locatie, ons uitgebreide ontbijtbuffet en ons gastvrije personeel heeft geapprecieerd. Wel vinden wij het jammer dat wij niet al uw verwachtingen hebben kunnen inlossen en wij bieden u onze oprechte excuses aan voor de luidruchtige minibar alsook voor het feit dat uw ontbijt niet op uw kamer werd bezorgd, ondanks uw aanvraag. Wij hebben uw opmerkingen overgemaakt aan de betrokken diensten en zij zullen de gepaste maatregelen nemen opdat dit in de toekomst niet meer voorvalt. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten en nog een prettige dag toegewenst!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
10 augustus 2017 beoordeeld

NH Belfort een hotel met geweldige kamers en een grandioos ontbijt; iedere ochtend weer een feestje. Lekker terras waar je 's morgens bij mooi weer lekker buiten kunt eten. Wij hadden een superior room geboekt en kregen een executive room. Een heerlijke suite met zithoek en enorme mooie ruime badkamer.
Personeel vriendelijk en iedere dag weer een nette kamer

Verbleef: augustus 2017
Bedank maxg420
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Hallo Max, bedankt om ons zo'n fantastische beoordeling te geven, we zijn er erg blij mee. Tot onze grootste troeven behoren inderdaad ons uitgebreide ontbijtbuffet, onze ruime en goed geëquipeerde kamers en onze gezellige patio. En dat u heeft genoten van uw upgrade naar onze suite, maakt het natuurlijk helemaal af! Wij kijken er dan ook naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten en nog een fijne dag toegewenst.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een mooi hotel midden in het centrum t.o. het stadhuis.
Het ontbijt is fantastisch en de kamers zijn mooi en een goed bed!
Het parkeren is erg duur: €25 per 24 uur.
Maar dat is dan ook het enige min puntje.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Bedank Hannie B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Hallo Hannie, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling over ons hotel. Dit is een grote motivatie voor ons team om iedere dag opnieuw de beste service aan onze gasten te verzekeren. Wij begrijpen uw opmerking over het parkeren. In Gent is er echter alleen beperkte parkeerplaats voor niet-ingezetenen beschikbaar en dit bovendien slechts voor enkele uren. Nabijgelegen openbare parkeergarages zijn, vooral overdag, duurder, terwijl u bij ons uw wagen altijd bij de hand heeft zonder het gebouw te hoeven verlaten. Wij hopen dan ook u bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten en nog een fijne dag toegewenst!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 augustus 2017 beoordeeld

Perfekte locatie om naar de Gentse Feesten te komen. Je zit er middenin en kan naar overal, op de kamers is het rustig. Zeer ruime kamers, zeer proper. Het personeel is uitermate beleefd en vriendelijk.

Kamertip: Als het de Gentse Feesten zijn vraag je beter een kamer achteraan in het gebouw, dan heb je nergens last van.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Nicole S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Hallo Nicole, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling, het blijft telkens opnieuw top een score als die van u te krijgen. Tot onze grootste troeven behoren inderdaad onze ruime en smetteloze kamers en natuurlijk onze toplocatie, vooral ook tijdens de Gentse Feesten, waar wij een oase vormen temidden van het feestgewoel. Maar wat ons meest trots maakt, zijn uw lovende woorden over ons personeel; per slot van rekening blijven zij de kers op de taart voor elk verblijf in ons hotel en wij zullen uw compliment zeker aan hen overmaken! Wij kijken er naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen, vriendelijke groeten en nog een fijne dag toegewenst.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 augustus 2017 beoordeeld

Schitterend hotel in het hartje van de stad. Kamers zeer licht en ruim en zeker van alles voorzien. Ontbijt ook alles dik in orde. We waren er tijdens de Gentse Feesten en het restaurant had ook een aangepaste menukaart voorzien.

  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Sylvia A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MarijkeDC, Guest Relations Manager van NH Gent Belfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Hallo Sylvia, wat doet het deugd een beoordeling en score als die van u te mogen ontvangen, wij zijn erg blij dat wij u een superverblijf hebben kunnen bezorgen. Tot onze grootste troeven behoren inderdaad onze centrale ligging, ons uitgebreide ontbijtbuffet en onze ruime en goed geëquipeerde kamers. Het doet ons ook heel veel plezier dat u het vakmanschap van onze chef Ben heeft weten te smaken, wij maken hem zeker uw compliment over. Tijdens de Gentse feesten opent hij elk jaar zijn Uncle Ben's Soulfood Kitchen, ondertussen al een begrip in de stad! Wij kijken er naar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten en nog een prettige dag toegewenst.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken