“Lekker sushi !”
Beoordeling van Asian King

Asian King
Geclassificeerd als nr. 632 van 1.093 Restaurants in Gent
Beschrijving: Nieuw geopend restaurant in Nederkouter door de vorige eigenaren van het Uzumesushi restaurant in Gent, dat ook een grote reputatie heeft voor het maken van kwaliteits volle sushi’s. Wij serveren verschillende soorten verse sushi’s, gemengd met andere Aziatische eten zoals padh thai, wok en grills. Dus als je niet van sushi houdt, hoef je je nergens zorgen over te maken.
4 weken geleden beoordeeld

Voor het eerste keer, is ook nieuw.
Sushi's waren echt lekker, vooral die dragon eyes !
Dimsum was oké, smaakt niet 100% gekookt... Jammer hebben ze daar enkel kip, geen scampi...

Datum van bezoek: september 2019
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant heeft een eenvoudige maar nette inrichting. We moesten een tijdje wachten op het eten maar dat was het meer dan waard. Een fantastische poke bowl gerecht met zalm, tonijn en gefrituurde garnalen. De variant met alleen zalm was ook super. Verder goede Jasmijn thee.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Asian King bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Asian King geweest? Deel je ervaringen!