“Wijn, tapas, gezellig”
Beoordeling van Gouts et Couleurs Gand

Gouts et Couleurs Gand
Geclassificeerd als nr. 159 van 1.093 Restaurants in Gent
4 weken geleden beoordeeld

We genoten van een gezellige babbel met een glaasje wijn en een tapasbord. De inrichting is klassevol. Schappelijke prijzen.

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld

Zeker een aanrader tijdens een dagje Gent. Als een pit-stop tijdens of na het shoppen, na werk of gewoon omdat het een erg leuke plek is! Heerlijke zoete witte wijnen gehad en zelfs genoten van de droge witte wijn. De gasten zijn ook heel aardig, de tijd vloog voorbij. Echt een top middag gehad, nogmaals bedankt!

Datum van bezoek: september 2019
22 juli 2019 beoordeeld

Dit is een leuke plek waar je je kazen kunt kopen, maar ook even lekker kunt gaan zitten voor een goede wijn in combinatie met kaas of vlees.

Wij kozen voor en heerlijke wijn- en kaastasting met een groep van 8 personen. Een mooi plekje aan de bar, de medewerkers hebben veel kennis over de kazen en de bijpassende wijnen. Wat een heerlijke middag!

Datum van bezoek: juli 2019
8 juli 2019 beoordeeld

Per ongeluk ontdekt bij het rondwandelen in Gent en een plek waar we zeker terug gaan komen. Van buiten af ziet het er een winkel uit met een enorm assortiment aan kazen als je door de deur naar binnen gaat, maar de inrichting van de bar en de zitplaatsen vonden we zeer gezellig. De bediening is ook super door enthousiaste mensen die duidelijk gepassioneerd zijn door wijnen. De huisgemaakte limonade is voor de BOB's zeker ook een aanrader. De wijnen en de tapasplank waren super. Een echte aanrader voor de wijnliefhebbers!

Datum van bezoek: juni 2019
22 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Topwijnen (ook per glas) aan zeer goede prijs/kwaliteit en tegelijkertijd het gevoel te aperitieven in een coole, chique maar ook laagdrempelige hotellobby. Plus lekkere kazen, vleesjes en brood én vriendelijke personeel. Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Gouts et Couleurs Gand bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Gouts et Couleurs Gand geweest? Deel je ervaringen!