“Lekker en vegi”

Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
De Bergen
Geclassificeerd als nr. 674 van 1.093 Restaurants in Gent
Beschrijving: In De Bergen kan je terecht voor een heerlijk ontbijt met koffie, lunch, taart en gezellige aperitief! Onze lunchformule bestaat uit een paar vaste broodjes en croques, dagverse soep en een aantal warme wisselende gerechten. Wij zijn dan van de korte keten en proberen zoveel mogelijk te werken met seizoensproducten van biologische oorsprong.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bistro gelegen in de gezellige overdekte Lousbergmarkt. Lokale biertjes, croques met heerlijke kaas en prima sfeer. We gaan nog gaan! Honden niet toegelaten.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die De Bergen bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In De Bergen geweest? Deel je ervaringen!