“(H)eerlijk eten ”

Fitchen
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 8 van 15 Snelle hap in Gent
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke inrichting, gezond , eerlijke fastfood , tegen goede prijzen. Porties zeker voldoende. Gewoonweg lekker . Franchise it!

Datum van bezoek: september 2019

4 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Fitchen. Correcte levering op het gevraagde uur. Ik heb genoten van men small bowl en ook al was deze small, persoonlijk was ik goed verzadigd. Genoeg sla voorzien, kip en quinoa. Dressing was voldoende qua hoeveelheid zeker geen natte bedoening. Ik zal nog vaker een bestelling plaatsen want ben tevreden. Er zijn nog tal van slaatjes die ik zeker wil uit proberen.

Datum van bezoek: juli 2019
13 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot vele andere zaken valt op dat deze eetzaak zeer open en groot is (filiaal aan de zuid). Ik was die dag heel blij dat ik nog kon lunchen aangezien het al bijna 15:30 was. Ruime keuze met veel gezonde opties. Ookal ben ik zelf geen vegetarier of veganist, toch stel ik het op prijs dat er ook aan hen is gedacht. Prijzen zijn ok, maar mogen gerust nog een beetje lager zijn. Zeker een aangename casual plek om in de stad even snel iets te eten.

Datum van bezoek: december 2018
15 mei 2019 beoordeeld

We zijn naar Fitchen geweest op de Korenmarkt en je stapt binnen in een prachtig vormgegeven concept van natuurelementen. Er is enorm veel keuze van salades en wraps en je kan kiezen uit Smal Medium of Large van groentevulling. Ik heb er de wrap met kip & quinoa gekozen. Het meisje die je bedient, was kort van stof. Ik merkte al snel dat ze haar werk niet graag deed. Je krijgt een slechte indruk als je bestelt, het moet precies allemaal erg snel gaan. Die stond daar zonder glimlach en wanneer we bediend waren, mocht je zelf je joyn bedrag invullen op de ipad. Daarna nam ze haar smartphone ter hand want ze moest haar berichten lezen. De salade vond ik niet vers. De worteltjes waren droog en smaakloos, de salade blaadjes waren niet gewassen. Volgens mij komen die groenten niet uit een groentetuin maar eerder uit zakjes van de supermarkt. En dan is 10€ wel enorm duur voor een onnozele gevulde wrap. Deze Fitchen is echt geen aanrader: je wordt bediend door iemand die liever op haar smartphone zit dan je met een glimlach te bestellen. En de groenten zijn niet vers.

Datum van bezoek: mei 2019
5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig binnengestapt omdat we op zoek waren naar een snelle gezonde hap. Allebei bowl met kip besteld en er was meer dan voldoende kip terug te vinden. De garnituur was vers en niet te vergeten...vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Fitchen bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Fitchen geweest? Deel je ervaringen!