“voor de liefhebbers van de pure keuken”
Beoordeling van Taxi's Restaurant

Taxi's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 20 van 1.093 Restaurants in Gent
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De nieuwe menu is een pareltje voor oog en tong. Genieten van het eerste tot en met het zesde gerecht. Afsluiten met de zelgemaakte limoncello is een aanrader. Wij hadden de perfecte avond. Merci Gilles en team

Datum van bezoek: september 2019
GauthierB88, Guest Relations Manager van Taxi's Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring gewaardeerd met een mooi cijfer! Met heel veel plezier hebben wij u ontvangen en doen dat zeker graag wederom in de toekomst.

13 september 2019 beoordeeld

Fantastische ervaring gisteren bij Taxi's, beste Tarbot ooit gegeten.
Topkeuken met goede bediening in een mooi en origineel kader.

Proficiat aan de ploeg en doe zo verder !!

8 september 2019 beoordeeld

Ik heb het 6-gangenmenu genomen met tarbot, ravioli van varkenspoot en wulken, tartaar van scheermessen en krab met hazelnoot. De vis was van uitstekende kwaliteit. Er zit duidelijk veel passie in de gerechten. Ik zat aan de bar met een mooi zicht op de open keuken. Het is zeker betaalbaar voor de kwaliteit die je krijgt. Alleszins een super restaurant om een gezellige avond te beleven.

Datum van bezoek: augustus 2019

7 september 2019 beoordeeld

Mijn complimenten aan de keuken! Heel leuke ervaring om de chefs in actie zien door de aanwezigheid van de open keuken.
Een voor een telkens zeer lekkere gerechten, die tot in de puntjes bereid zijn.
Zeker een aanrader voor wie houdt van vis op een hoger niveau en te vinden is voor verrassende combinaties!

7 september 2019 beoordeeld

Dit visrestaurant is een absolute aanrader! Verrassende combinaties die zorgen voor een smaakexplosie in de mond.
Er heerst een aangename sfeer waarin je in alle rust kan genieten van het lekkere eten. De bediening was ook top! Dit draagt allemaal bij tot een geweldige avond!

Reizigers die Taxi's Restaurant bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Taxi's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!