“Aanrader voor meerdaags verblijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
ApartGent Business & Travel Apartments
Beoordeeld als nr. 10 van 38 bijzondere accommodaties in Gent
20 maart 2014 beoordeeld

Prettig verblijf gehad in ApartGent. Het is een prettige plek met een goede huiselijke sfeer voor met name een meerdaags verblijf. Een aanrader mede door de vriendelijke en goede service van de huiseigenaren.

• Verbleef: Februari, 2014, reisde met familie
ApartGent, Owner van ApartGent Business & Travel Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2014

Hartelijk bedankt voor jullie mooie feedback.
we wensen jullie alle 3 het allerbeste toe
Erika

ApartGent Business & Travel Apartments

16 januari 2014 beoordeeld

Ik heb enkele maanden in de Jan van Eyck mogen verblijven.
Het appartement is ruim en oogt ook ruimtelijk vanwege de mooie hoge plafonds. De inrichting is zeer smaakvol en alles is duidelijk op elkaar afgestemd, dit geeft een hele fijne rustige sfeer.
De keuken en badkamer zijn zeer compleet, alles is er om normaal te kunnen wonen en leven, er ontbreekt niets.
De woonkamer is aan de voorkant gelegen, dit geeft wat beweging en levendigheid wat eigenlijk vooral gezellig is. Doordat de slaapkamer aan de achterkant gelegen is, hoor je daar niets meer van verkeer. Uitstekende bedden.

Pand is op loopafstand van winkelstraat en vele leuke restaurants. Tevens een gezellig bierhuis aan de overkant op loopafstand.
Een parkeerplaats in de iets verderop gelegen parkeergarage maakt het wonen hier compleet.

Het was een bijzonder prettig verblijf, alles is er en het appartement voelde erg huiselijk en aangenaam. Absoluut een aanrader, zeker ook voor langere verblijven.

• Verbleef: November, 2013, reisde voor zaken
ApartGent, Owner van ApartGent Business & Travel Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2014

Hartelijk bedankt voor jullie lovende recensie.
We doen ons uiterste best onze appartementen telkens opnieuw in perfecte staat klaar te maken voor nieuwe gasten.
Ons belangrijkste doel is onze gasten een thuis te geven tijdens de periode dat ze hier verblijven.

Graag tot een volgende keer in ApartGent in Gent!

8 januari 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en behulpzame eigenaresse, auto in nabij gelegen afgesloten garage te stallen. Slaapkamer aan rustige tuinzijde. Woonkamer ligt aan drukke straat, maar door goede isolatie hadden we daar geen last van. Mooie hoge kamers, keukentje, wasmachine etc. Je kunt hier wonen. Eten zelf maken of in talrijke restaurants mogelijk. Ook bij delicatessenzaken, kaaseinkels en wijnhandels is genoeg te halen voor een perfecte maaltijd.

• Verbleef: Juli, 2012
7 december 2010 beoordeeld

Ik heb een maand op dit adres gelogeeerd en vond het zeer comfortabel. Het appartement beschikt over veel extra's die in andere appartementen ontbreken. Zo was er een zeer uitgebreide keukenuitrusting en was er een Fohn in de badkamer aanwezig. Verder waren de eigenaren erg behulpzaam en is het appartement centraal gelegen. Dichtbij het bustation en een aangename wandeling van 10 minuten naar hartje centrum. Ook zeer schikt voor een weekendje weg in Gent.

• Verbleef: November, 2010, reisde voor zaken
29 oktober 2010 beoordeeld

Appartement was helemaal goed, het bed in de kamer helaas te klein voor onze twee volwassen kinderen. Dat werd de volgende dag perfect opgelost doordat het andere appartement vrij kwam en wij dat ook konden huren. De prijs werd er niet hoger op. Zeer vriendelijke familie, allerhartelijkst welkom, parkeerplek werd meteen goed gewezen. Goede voorzieningen in de keuken, goede bedden. Ook de ligging is uitstekend. Als ik weer naar Gent ga wil ik hier weer slapen! (al zijn er wel erg veel muggen) En wat is Gent een geweldige stad!

• Verbleef: Augustus, 2010
12 oktober 2010 beoordeeld

heel goed B&B aan het randje van het centrum van Gent.
Met 7 volwassenen in 2 app, beide app zijn zeer groot en erg netjes
zeer nette badkamer. Lekker uitgebreid ontbijt en ook uitgebreide keuken aanw.
minpuntjes: veel muggen en bedbank is niet geschikt voor volwassenen

• Verbleef: April, 2010, reisde met familie
26 april 2010 beoordeeld

Na 1x 1 nacht in november en 5 nachten in december verbleven in dit heerlijke B&B. Zeer ruim en schoon appartement, waarbij bij de 2e keer nieuwe bedden in het appartement waren geplaatst. Deze lagen zeer comfortabel. Ook al ligt de B&B aan een drukke weg, is het slapen aan de achterkant en hoor je daar niets meer van.
Verder goed kunnen ontbijten en was het ontvangst zeer hartelijk.
De enige minpunten kunnen zijn dat de woonkamer iets meer verlichting kan gebruiken, maar aangezien men nog steeds met de appartementen in de weer was, kan dit misschien al verbeterd zijn.

• Verbleef: December, 2009, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Gent bekeken
op 3,2 km afstand
Sandton Grand Hotel Reylof
op 0,8 km afstand
Ibis Gent Centrum Opera
Prijzen weergeven

In ApartGent Business & Travel Apartments geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over ApartGent Business & Travel Apartments

Adres: Zuidstationstraat 23, Gent 9000, België
Locatie: België > Vlaanderen > Oost-Vlaanderen > Gent
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 10 van 38 bijzondere accommodaties in Gent
Prijsklasse: € 50 - € 160 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 3
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Onze vakantiewoning wordt u aangeboden, zowel voor kortere als voor langere periodes. Zowel wie Gent en omgeving privé bezoekt, als wie op zoek is naar een kort verblijf om zakelijke redenen, is van harte welkom in dit appartement. Onze business flats worden énkel aangeboden voor een langer professioneel verblijf, waarbij de huurder zijn alledaagse leefomgeving overbrengt naar het gehuurde appartement. Domicilie is mogelijk. Elk gemeubeld appartement omvat naast je slaapkamer en badkamer met apart toilet tevens je eigen woonkamer en volledig uitgeruste keuken. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij ApartGent Business & Travel Apartments met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?