Ghent Marriott Hotel(Gent)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 235 per nacht.

• Zwembad
  • Restaurant
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
NH Gent Belfort(Gent)
NH Hotels
Priceline
Priceline
7 december 2010 beoordeeld

Ik heb een maand op dit adres gelogeeerd en vond het zeer comfortabel. Het appartement beschikt over veel extra's die in andere appartementen ontbreken. Zo was er een zeer uitgebreide keukenuitrusting en was er een Fohn in de badkamer aanwezig. Verder waren de eigenaren erg behulpzaam en is het appartement centraal gelegen. Dichtbij het bustation en een aangename wandeling van 10 minuten naar hartje centrum. Ook zeer schikt voor een weekendje weg in Gent.

• Verbleef: november 2010, reisde voor zaken
29 oktober 2010 beoordeeld

Appartement was helemaal goed, het bed in de kamer helaas te klein voor onze twee volwassen kinderen. Dat werd de volgende dag perfect opgelost doordat het andere appartement vrij kwam en wij dat ook konden huren. De prijs werd er niet hoger op. Zeer vriendelijke familie, allerhartelijkst welkom, parkeerplek werd meteen goed gewezen. Goede voorzieningen in de keuken, goede bedden. Ook de ligging is uitstekend. Als ik weer naar Gent ga wil ik hier weer slapen! (al zijn er wel erg veel muggen) En wat is Gent een geweldige stad!

• Verbleef: augustus 2010
12 oktober 2010 beoordeeld

heel goed B&B aan het randje van het centrum van Gent.
Met 7 volwassenen in 2 app, beide app zijn zeer groot en erg netjes
zeer nette badkamer. Lekker uitgebreid ontbijt en ook uitgebreide keuken aanw.
minpuntjes: veel muggen en bedbank is niet geschikt voor volwassenen

• Verbleef: april 2010, reisde met familie
26 april 2010 beoordeeld

Na 1x 1 nacht in november en 5 nachten in december verbleven in dit heerlijke B&B. Zeer ruim en schoon appartement, waarbij bij de 2e keer nieuwe bedden in het appartement waren geplaatst. Deze lagen zeer comfortabel. Ook al ligt de B&B aan een drukke weg, is het slapen aan de achterkant en hoor je daar niets meer van.
Verder goed kunnen ontbijten en was het ontvangst zeer hartelijk.
De enige minpunten kunnen zijn dat de woonkamer iets meer verlichting kan gebruiken, maar aangezien men nog steeds met de appartementen in de weer was, kan dit misschien al verbeterd zijn.

• Verbleef: december 2009, reisde met een partner
6 januari 2010 beoordeeld

Mijn vriend en ik waren aangenaam verrast bij het betreden van het pand. Een imposante hal, groot maar met oog voor detail, in de kerstperiode stonden er kleine kerstboomboompjes.
Het appartement zelf is ook heerlijk, lekker ruim, apart slaap en zitgedeelte met een goede bank en goede bedden waar we heerlijk in geslapen hebben.
En ook daar was weer een kerstboom te vinden, erg leuk!
Keuken goed uitgerust, alles brandschoon. En het is op loopafstand van de parkeergarage en van het centrum. Wij gaan hier zeker nog terugkomen!

• Verbleef: december 2009, reisde met een partner