“Leuke nieuwe hotspot in Gent!”
Beoordeling van Kin Khao - Thai Eatery

Kin Khao - Thai Eatery
Geclassificeerd als nr. 4 van 1.007 Restaurants in Gent
30 mei 2018 beoordeeld

Authentieke Thaise keuken in een moderne setting -- zeer geslaagd! Je hebt de mogelijkheid om een aperitief-cocktail te drinken, voorgerechtje te eten en een heerlijk hoofdgerecht. De prijzen liggen niet hoog, maar zijn ook niet de prijzen van een afhaalthai, wat maar logisch is. De gerechten worden hedendaags gepresenteerd en je hoeft absoluut niet lang te wachten. Als je hier wil komen eten, reserveer je best op voorhand, op een dinsdagavond zat het restaurant stampvol! Naast het lekkere eten heb je hier ook een supervriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, mooie setting en uiterst vriendelijke bediening. Een echte aanrader voor zowel Gentenaar als tourist.

25 mei 2018 beoordeeld

Met het gezin een dagje naar gent en gelukkig maar gereserveerd. Lekkere cocktails gedronken, een lekkere witte wijn gedronken. En dan het eten in een woord superlekker. Allemaal verse ingrediënten en de smaak van Thailand. Een adres allen hier naartoe. Smaakt naar nog. Supervriendelijke bediening. Kan het ook anders???

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader! Heel gezellig, fantastisch eten en super bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben enorm genoten van ons bezoek aan Kin Khao Gent. Super lekker eten en top bediening. Zeker een aanrader.

Reizigers die Kin Khao - Thai Eatery bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Kin Khao - Thai Eatery geweest? Deel je ervaringen!