Leg de laagste prijs van deze websites vast
ibis Budget
Booking.comUS$ 81
Expedia.comUS$ 81
Hotels.comUS$ 81
PricelineUS$ 81
TravelocityUS$ 81
Trip.comUS$ 81
Beoordeeld op 23 juni 2022

Ondergrondse garage gaf ook een veilig gevoel. Ontbijt is heel goed verzorgd. !0 min lopend naar het historische centrum. Dat was en is best te doen. Het was gepland voor ons 50 jarig huwelijksfeest...

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 16 januari 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel, goed schoon. Klein maar fijn, prima ontbijtje. Niet bijzonder maar gewoon goed. Prima locatie, kwartiertje lopen naar de stad. Kleine kamer, maar meer heb je ook niet nodig. Weinig geluid savonds / snachts, rustig gelegen, comfortabel bed.

Datum van verblijf: januari 2022
Viktor De Maertelaere, General Manager van Ibis Budget Gent Centrum Dampoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2022

Beste gast,

Bedankt om de tijd te nemen een review te schrijven over uw ervaring bij ibis budget Gent Dampoort.
Het doet ons een plezier om zo'n mooie feedback te lezen.
Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten
ibis budget Gent Dampoort

Beoordeeld op 12 december 2021 via mobiele applicatie

Klein maar prima kamertje met prima badkamer. Niet aldaar ontbeten, dat deden we bij Bernice op kwartiertje lopen, parking is prima. Schoonmaak was goed , wij waren tevreden, loopafstand centrum is prima te doen. Bedjes klein maar comfortabel.

Datum van verblijf: december 2021

Beste gast,

Het doet ons een enorm plezier om te horen dat u van uw verblijf hebt genoten en dat alles naar wens was!
Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten
ibis budget Gent Dampoort

Beoordeeld op 24 november 2021 via mobiele applicatie

Echt opletten als je dit boekt via Booking.com! Ze laten je dubbel betalen voor het ontbijt. Onvriendelijke dame aan receptie doet alsof haar neus bloedt… Niet voor rede vatbaar… Jammer, waren hier voorheen al meer geweest zonder problemen.

Kamertip: Leg op elk detail als je boekt!
Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Viktor De Maertelaere, General Manager van Ibis Budget Gent Centrum Dampoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2021

Beste gast,

Het spijt ons te horen dat u zich opgelicht voelde tijdens uw verblijf in ons hotel.
Wij hebben uw reservatie even gecontroleerd bij booking.com en kunnen u meedelen dat dit helemaal niet het geval was en geven u graag wat meer uitleg:

U boekte via booking.com 2 tweepersoons kamers, maar telkens voor slechts 1 persoon.
U was uiteindelijk met 2 personen per kamer ipv 1 persoon. Uiteraard dient u dan bij te betalen voor de stadsbelasting en het ontbijt. De receptioniste heeft u dit duidelijk, rustig en beleefd uitgelegd.

Onze oprechte excuses dat u zich door dit voorval bedrogen voelde.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Indien u verder nog vragen heeft, aarzel niet ons te contacteren per mail en dan geven wij u graag bijkomende uitleg.

Hoogachtend
Viktor De Maertelaere
General Manager

Beoordeeld op 30 september 2021

Voor de tweede maal hier verbleven tijdens een fietsvakantie. Fietsen kunnen veilig en gratis in de parkeergarage. Kleine propere kamer en een eenvoudig ontbijt. Als we verblijven in Gent gaan we volgende keer hier terug verblijven. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Viktor De Maertelaere, General Manager van Ibis Budget Gent Centrum Dampoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2021

Beste gast,

Bedankt om uw feedback met ons te delen! Het is altijd leuk om positieve feedback te mogen ontvangen.
Wij hopen u zeker terug te mogen ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,
Ibis budget gent dampoort