TripAdvisor
Gent
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“kleurrijk en lekkerl, verrassende combinaties en smaken”
Beoordeling van Kruidtuin

Kruidtuin
Geclassificeerd als nr. 184 van 1.093 Restaurants in Gent
14 september 2019 beoordeeld

een rustig restaurant, mooi en sfeervol ingericht. Ook buitenterras bij mooi weer. . Lekker met pittige smaken, kruiden en combinaties. Hapjesbord, voorgerecht en hoofdgerecht. Het vlees was heel zacht en perfect gebakken, de vis met bouillabaise was heel lekker (mag voor mij minder zout). Ook bij de koffie een bijzonder lekker koekje met vruchtencoulis. Bij elk gerecht een toelichting over de ingrediënten. Een aanrader!!

Datum van bezoek: september 2019

13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename en rustige sfeer! Pure keuken met super verse ingrediënten! Leuk om een blik te kunnen werpen in de open keuken.

Datum van bezoek: juli 2019
6 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Verrassende en originele gerechtjes. Lekkere groenten combinaties. Wij komen zeker terug en raden dit adresje heel graag aan!

Datum van bezoek: juli 2019
16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijk lekker, vriendelijke ontvangst. Verrassende keuken, met het groenten in de hoofdrol. Aanpassingen voor vegetariërs geen probleem. En de prijs is fair, voilà.

Datum van bezoek: februari 2019
3 februari 2019 beoordeeld

Wat een heerlijke ervaring, lunchen in de Kruidtuin. Ik ging er 2 weken na elkaar eten, en werd telkens verrast door de bijzondere combinaties, de prachtige presentatie, de zuivere en pure smaken. Als je 's middags de lunch neemt, is het toprestaurant best wel betaalbaar.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Kruidtuin bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Kruidtuin geweest? Deel je ervaringen!