“Niet slecht voor een jonge chef alleen”
Beoordeling van Kruidtuin

Kruidtuin
Geclassificeerd als nr. 236 van 975 Restaurants in Gent
30 mei 2018 beoordeeld

De chef van kruidtuin doet zijn naam alle eer aan door met verse groente en kruiden mooie éénvoudig gerechtjes op uw bord te toveren voor een zeer democratische prijs!

8 mei 2018 beoordeeld

Goed verstopt in Gent, echt de moeite waard om in de buurt een parkeerplaats te gaan zoeken. Of ga gewoon tevoet, betere optie.

Het eten is er buitengewoon, zeer eerlijke, creatieve en mooie smaaksensaties. Met veel liefde en vakmanschap klaargemaakt.
Respect voor team!

20 februari 2018 beoordeeld

Lekkere en creatieve gerechtjes, mooi gepresenteerd, en dat voor een heel redelijk prijsje. Een mooi pand ook, waar het aangenaam toeven is. Ik denk dat dit restaurant goed op weg is een klassieker te worden.

15 februari 2018 beoordeeld

Zeer mooi gerenoveerde locatie met volop licht en zicht op de kruidentuin. Open keuken. Aangename zaal. Warm onthaal en attente vriendelijke bediening. Op de kaart verrassende combinaties van seizoensgroente van eigen bodem en kruiden uit de tuin. Bio en veggie, en ook vlees en vis. Heerlijke desserten. En een prima prijs-kwaliteit. Hier kom ik graag vaak terug.

25 januari 2018 beoordeeld

Zeer lekker gegeten. Creatieve chef. Geen grote keuze maar alles smaakte heerlijk. Verrassende smaken en combinaties. Een echte aanrader, wij gaan terug ! Zeer hartelijke ongedwongen bediening. Zalig adresje !

Reizigers die Kruidtuin bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Kruidtuin geweest? Deel je ervaringen!