2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 209
TravelocityUS$ 209
Trip.comUS$ 189
Beoordeeld op 24 juli 2022 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel midden in het prachtige centrum van Gent. Prachtige unieke kamers met goede bedden. Het uiterst vriendelijke personeel doet er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. De ontbijtlakens veranderd ‘s middags in een gezellige cocktailbar.

Datum van verblijf: juli 2022
Miguel Declercq, Guest Services / Front Office van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2022

Beste Jet,

Bedankt om jullie ervaring via Tripadvisor te delen.

Het doet ons plezier dat alles naar wens geweest is en dat ons personeels alles in het werk gesteld heeft jullie thuis te laten voelen.

Kom gerust nogmaals langs!

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 16 juli 2022

Super mooi hotel, prachtige kamer met aansluitend een ruime badkamer met douche en bad. . Lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel. Genieten van een cocktail in The cobbler was pure verwennerij. Een ware beleving!

Beste Tamara,

Het was een genoegen jullie als onze gasten te mogen hebben.

Goed te lezen dat jullie genoten hebben van een heerlijke cocktail en het lekkere ontbijt.

Tot binnenkort?

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 11 juli 2022

Oud gebouw met geïntrigeerde moderne luxe. Een echte aanrader! Het gebouw zelf ademt geschiedenis. Overal waar je komt in het hotel zijn er ongelooflijke details. Het personeel was vanaf de ontvangst top. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: juli 2022
Miguel Declercq, Gastenservice/Front Office van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2022

Beste Bettimichielsen,

Het doet ons deugd te lezen dat jullie genoten hebben.

Er is inderdaad met veel zorg aan de details gewerkt bij de inrichting van het hotel, dit om jullie zo een onvergetelijk mogelijk verblijf te geven.

Aarzel niet nogmaals te komen indien jullie Gent opnieuw bezoeken.

Beoordeeld op 4 juli 2022

Uitstekend verblijf, voelde ons echt speciale gasten. De suite was geweldig! En de details zoals de heerlijke geur in het hotel zijn spot on. Buiten op het terras aan de Leie genoten van goede koffie, in The Cobbler genoten van de Jo1!

Beste RhOfs,

Schitterend om deze review te lezen!

Leuk dat jullie zo genoten hebben op ons terras en dat we jullie konden vrewennen met een lekkere cocktail in The Cobbler bar.
De geur is speciaal voor het hotel ontworpen en deze valt bij veel van onze gasten erg in de smaak.

Tot een volgende keer.

Beoordeeld op 21 juni 2022

Fantastisch hotel, fijne sfeer.
De inrichtig en sfeer in het hotel maken het hotel een ervaring. De details in de gangen van de boeken in de vensterbank tot de honestly bar, van de brieven en enveloppen op het bureau tot de cocktail bar, alles in stijl! Service is fantastisch en het personeel behulpzaam en heel vriendelijk. Echt top!

Datum van verblijf: juni 2022
Miguel Declercq, Gastenservice/Front Office van 1898 The Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2022

Beste Cellen89,

Heel erg bedankt voor deze super mooie woorden!
Daar doen we het voor.

Fantastisch dat jullie zo'n leuke tijd hadden bij ons en konden genieten van alle details in het hotel.

Met gastvrije groeten,