“TOP, TOP, TOP!”
Beoordeling van Brood-Boter

Brood-Boter
Geclassificeerd als nr. 447 van 1.007 Restaurants in Gent
31 mei 2018 beoordeeld

Wij halen regelmatig salades af bij Brood-Boter en het is altijd weer een feest! Zowel de tomaat mozzarella, salada scampi als Oosterse kip zijn ongelooflijk lekker. Je proeft dat er met kwaliteitsproducten gewerkt wordt en alles super vers is!
Oja en dan de soep niet te vergeten. Deze zijn altijd zo smaakvol.
En uiteraard mogen we niet vergeten dat je altijd met een grote smile ontvangen wordt!
Wij zijn echt fan! =D

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke broodjes, een vriendelijk gezicht en verse bonen koffie. Wat wil je nog meer? Al vanaf half 8 open. AANRADER!

26 februari 2018 beoordeeld

verzorgd en lekker eten tegen een correcte prijs, zeer vriendelijke bediening.
Je voelt dat er goed is nagedacht over de zaak!
tot een volgende keer!

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, gezellige ruimte,...
Kleine kaart met lekkere salades, broodjes,...
Vlot parkeren..,

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere cappuccino met vriendelijke bediening!
Eenvoudige snelle en lekkere gerechtjes!
Parking nabij.

Reizigers die Brood-Boter bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Brood-Boter geweest? Deel je ervaringen!