“Gezellige sfeer”
Beoordeling van Holy Food Market

Holy Food Market
Geclassificeerd als nr. 136 van 1.020 Restaurants in Gent
Beschrijving: Ontdek onze food vendors De Holy Food Market is een must-see voor bezoekers van Gent! In onze food hall ontdekt u smaken van over de hele wereld in het historisch centrum van Gent. Met de monumenten uit de Vlaamse geschiedenis binnen handbereik kunt u hier genieten van de Europese, Aziatische, Afrikaanse en Amerikaanse keukens. Een perfecte gelegenheid om culinair te genieten tijdens een heerlijk weekend in Gent. Wij hopen u te mogen verwelkomen om onze gerechten, snacks en dranken te proberen en de sfeer in de Holy Food Market te proeven.
30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De oude kerk is ingericht als een foodmarket. In het midden heb je een gezellige bar waar je lekkere gin-tonics kan drinken. Je hebt keuze uit eten uit verschillende landen. De Portugese balletjes en broodje waren zeer lekker. Ook de mosseltjes waren top. Er is voor elk wat wils. Niet overdreven duur. Ik kom zeker nog terug.

Datum van bezoek: oktober 2018

24 september 2018 beoordeeld

Holy Food Market is een prachtig concept van een foodmarket in een omgetoverde kerk.
Het aanbod is behoorlijk. Italian, Malaysian, Japanese, Portugese, Indian, etc..
Wij gingen voor de Portugese tapas. We moesten wel vrij lang wachten, maar het was het zeker waard. Kwalitatief hoogstaand.
We gingen ook voor een drankje van de bar erbij.
Hier ging het helemaal fout... De "Main bar" was bemand door "1' barman, dus hoe hard hij ook zijn best probeerde te doen, het was onmogelijk om klanten tevreden te houden. Dus, mijn boodschap aan de eigenaar/verantwoordelijke van deze bar....
Doe hier iets aan, met een extra personeels lid kan je zoooooo veeeel meer verdienen.. PLUS de klanten zijn tevreden... wat toch ook belangrijk is....

Datum van bezoek: september 2018
Tulesy, Manager van Holy Food Market, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

sorry to hear about the lack of staff at the bar, I think we had some people call in sick that day its not normally understaffed. We hope you will come by again to try our new concepts and dishes!

17 september 2018 beoordeeld

de ideale plaats om te aperitieven met wat tapashapjes.
het enige nadeel is dat de hippe stoelen en tafels om aan te zitten na een half uur erg ongemakkelijk worden. tziet er allemaal wel mooi uit maar het is een marteling om langer aan te zitten.
verder een toplocatie en heel mooi ingericht. qua eten is het niet echt speciaal, ideaal om hier en daar wat te nemen als aperitief maar niet echt om een volle maaltijd te nuttigen.

Datum van bezoek: september 2018

We have an upstairs as well if you would like to come back in the future out upstairs has more comfortable chairs and couches perfect for aperitif.

5 september 2018 beoordeeld

Leuke locatie, maar niet zo mijn ding .. is persoonlijk
Er is id een keuze , maar nu niet om te zeggen speciaal , maar je moet het eens gedaan hebben

Datum van bezoek: augustus 2018

we hope you will check again as our venue is constantly changing with new vendors !

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was misschien zo-zo, maar wat een mooie en bijzondere sfeer hangt hier! Fijn om hier even te verblijven, rond te kijken en lekker te onthaasten. Mooie bardame ook ;-)

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Holy Food Market bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Holy Food Market geweest? Deel je ervaringen!