“Massagepunt is absoluut DE beste!”
Beoordeling van Massagepunt

Massagepunt
Geclassificeerd als nr. 2 van 10 Spa en wellness in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Massagepunt is een dynamische zaak met een filiaal in Gent en Roeselare. We bieden professionele massages aan in een sfeervolle, geborgen en discrete setting. Onze persoonlijke aanpak zorgt ervoor dat we massages op maat kunnen aanbieden. We hopen je vlug te mogen verwelkomen voor een passende massage doe voldoet aan jouw wensen.
Nuttige informatie: Toiletten, Parkeergelegenheid kinderwagens, Trappen / lift
1 juni 2018 beoordeeld

Dominiek en Gino zijn werkelijk dé beste masseurs van Gent! In een uiterst proper en sereen kader past dit fantastisch duo telkens andere technieken toe en is het er steeds recht op. Een bezoek aan Massagepunt maakt mijn dag!

dominiekdepreytere, Eigenaar van Massagepunt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Leen,
Dank voor deze leuke beoordeling.
Blij te vernemen dat we jouw dag hebben goed gemaakt.
Hoe kunnen we ook jouw week goed maken?

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een zalige massage om helemaal zen van te worden!!!
Een heel aangename ervaring door de persoonlijke ontvangst en aanpak! Ook overheerlijke home made infusie trouwens! Bedankt!
Leen en Ben

Dag Leen & Ben,
Jullie waardering is een boost voor de duomassage die een alsmaar groter succes worden.
Steeds welkom voor een verfrissende infusie.

19 april 2018 beoordeeld

Deze beoordeling is subjectief gezien ik Dominiek al ken van onze studententijd. Ik was eigenlijk een massage scepticus tot Dominiek zich hierin lanceerde. Aanvankelijk dacht ik op de massagetafel te gaan liggen als blijk van morele steun voor de nieuwe carrière wending. Jaren later ben ik een vaste klant van het eerste uur en helemaal overtuigd van de vele helende effecten van massages. Ook op reis is dit nu een vaste activiteit geworden, maar nog niets gevonden die massagepunt evenaart. De unieke locatie zorgt voor een zeer ontspannen sfeer, ideaal om te ontstressen. Sedert Gino de praktijk vervoegde, maak ik nu gretig gebruik van het duo-massage aanbod. Ideaal om in koppel helemaal te ontspannen en herboren van de massagetafel te rollen. Zeer warm aanbevolen! De gevarieerde cadeaubonnen zijn bovendien een zeer goede cadeautip als je iemand anders een groot plezier wil doen!

Een super recensie!
Jouw blijvende steun motiveert mij telkens opnieuw om de kwaliteit bij massagepunt steeds beter te maken.
Tot vlug,

13 april 2018 beoordeeld

Dominiek masseert al je problemen weg. Een betere massage bestaat niet! Deze vooral op de Zweedse massage-techniek gesteunde massage is voor herhaling vatbaar.

Pierre,
Dank voor je lovende woorden!
De Zweedse massagetechnieken helpen inderdaad om je spieren op een doeltreffende manier los te maken maar die tevens ook rust kan brengen in jouw geest.
Het doet mij deugd een trouwe klant als jouw te hebben.

Bekijk meer beoordelingen
3 april 2018 beoordeeld

Dominiek heeft gouden handen, je krijgt een massage op maat in een fijn interieur én drink zeker een glaasje van de lekkere homemade infusie die je krijgt aangeboden!

dominiekdepreytere, Eigenaar van Massagepunt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2018

Blij te lezen dat niet alleen onze massages, maar ook de homemade infusies in de smaak vallen.
Food for inspiration!

Reizigers die Massagepunt bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Massagepunt geweest? Deel je ervaringen!